Någon som vet??...

pwracing

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
SUZUKI VZ800
Hade tänkt o konvertera min orangea -06:a KTM 525 exc/SM till svart!:yoparty .......men som vanligt så förblir ju tanken fortfarande orange om man bara byter det vanliga plast-kitet:va ,..därför undrar jag om någon här har koll på vad den svarta option-tanken i årets power-parts katalogen kostar??,..(art.nr: 590.07.013.500/30),...och vad kostar ungefär ett kompl plastkit med EXAKT allt i supermoto-version?....(är väl bara framskärm som skiljer, eller?)
-Tacksam för svar!,...:)
/Patrick.

Hade tänkt o konvertera min orangea -06:a KTM 525 exc/SM till svart!:yoparty .......men som vanligt så förblir ju tanken fortfarande orange om man bara byter det vanliga plast-kitet:va ,..därför undrar jag om någon här har koll på vad den svarta option-tanken i årets power-parts katalogen kostar??,..(art.nr: 590.07.013.500/30),...och vad kostar ungefär ett kompl plastkit med EXAKT allt i supermoto-version?....(är väl bara framskärm som skiljer, eller?)
-Tacksam för svar!,...:)
/Patrick.
Gå in på Karlströms och kika.Där finns Powerpartskatalogen,och du kan söka på alla artikelnummer.
http://www.karlstrommotor.se

du kan jue alltid foliera tanken om du vill.. då kan man alltid återställa den om man skulle vilja.

Nu vet jag inte vad en tank kostar men foljet kostar kanske ett par hundra.

Har du kollat hur det ser ut med svart plast och orange tank?
för det är också snyggt

men lellesmc.se kan du nog också kolla på art.nr. och några reservdelskataloger :)
fast det kanske går på karlstrommotor.se också

Har du kollat hur det ser ut med svart plast och orange tank?
för det är också snyggt

men lellesmc.se kan du nog också kolla på art.nr. och några reservdelskataloger :)
fast det kanske går på karlstrommotor.se också

joo,..jag har kikat lite på det oxå för att slippa fixa ny tank,...ser väl hyfsat ut det med, men jag vill gärna ha exakt allt svart...så det blir nog en ny tank & kompl svart plastkit,....tanken gick på runt 2 papp, men smakar det så kostar det,...:tungan

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda