Någon som vet?

En chey:brynad

Tyvärr vet jag ej, men kommer nog snart någon som vet:)

Hörni grabbar, jag tror faktist victoria vet om att hon är tjej, hon vet nog t.o.m. att hon bor i uppsala. Frågan är om ni vet vad hon frågade om?

victoria 91 in da house:
Jag letar efter färgnummret till Aprilia RS från -98, röd/lila?

Aprilia har inga uppgifter på färgkoder men gå till en bra/stor billackerare så har dom som oftast PPG eller någon annan färgleverantörs datasystem där i princip all färgkoder för i princip alla fordon finns, satt för ett tag sedan hos min lackerare och surfade olika färger, den ena mer obskyr än den andra....

DP says: Ta dig till närmsta bilackerare så ska du se att dom hjälper till (eftersom du är tjej men det visste du nog redan).....

Last edited:
Den här sidan är fan grovt könsdiskriminerande, tack för de vettiga svar jag fått. Nu tänker inte jag skapa dålig stämning här på forumet genom att säga vad jag tycker men inte är det trevlig stämning här inte... + tack saabmosare, det var faktiskt precis så jag kände...
Alla ni som är förundrade över att se en tjej här kan bete er som folk och skriva lite shysst behandla mig inte annorlunda för att jag råkar vara tjej

Last edited:
bara så du vet så är madass också tjej
och sen har vi ju niklas att förklara men det får nån annan göra :gnissla

Den här sidan är fan grovt könsdiskriminerande, tack för de vettiga svar jag fått. Nu tänker inte jag skapa dålig stämning här på forumet genom att säga vad jag tycker men inte är det trevlig stämning här inte... + tack saabmosare, det var faktiskt precis så jag kände...
Alla ni som är förundrade över att se en tjej här kan bete er som folk och skriva lite shysst behandla mig inte annorlunda för att jag råkar vara tjej

Ironi, sarkasm och skämt min vän. Vem man än är så kommer man, särskilt om man reggar sig på SH, utsättas för det. Men på SH är det på skoj och det ska man vara medveten om och inte ta åt sig.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman