Någon som vet vad som hände? Stcc

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
När jag var på väg hem från Stcc i helgen, stod där en bil parkerad in emot ett gärde och en motorcykel troligtvis en VFR 800 röd stod på vägkanten!
När jag tittade lite nogrannare så fick jag se något man inte ser vardagligen!!!
Mcföraren stod och puttade ordentligt på en äldre gubbe och gubben fäktade så gott han kunde, när vi åkt till nästa avfart såg jag en bil som vände så fort det bara gick och skulle säkerligen rädda gubben från att få rejält med däng!
Någon som vet något om denna händelse :confused:

Den här hamnade väl lite fel, någon som kan ändra!

Ändra till vad? Jag är ingen tankeläsare. Förövrigt, så passar den väl här?
Tycker du att den passar här så, ja då kan den väl bli kvar!
Kändes bara som den inte var direkt racingrelaterad!?

Det är väl ganska uppenbart vad som hade hänt.

Gubben och ynglingen bor i samma familj. Det är far och son. De delar på bil och hoj. Eftersom det handlar om en VFR så är det uppenbart för vem som helst att det de var oense om var vem som skulle tvingas köra åbäket och vem så skulle få njuta av att köra bil. Sonen började tycka att tjockisen till farsa varit tillräckligt bekväm nu och att det var hans tur att få köra bilen och vila lite. Fadern var av annan åsikt. Han var heller inte helt säker på att han skulle kunna hantera VFR:en med den mängt alkohol som han sugit i sig. Sonen hävdar med den rohypnolpåverkades envishet att det kunde han visst det. Och f.ö. så började rohypnolen började klinga av så sonen skulle säkert börja få abstinensbesvär vilken sekund som helst och då vet ju alla att det inte går att köra hoj.

Fast det skulle ju kunna vara på ett helt annat sätt också... ;)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...