Någon som vet vad Mito gör 0-100km/h?

Köp mitt giannelli för 2600 ;)

Testade min mito idag gjorde 0-100 på 6:48 fast fick dålig start :hihi

Last edited:
Okej, drevning? årsm? trimmad på nåt sätt? MVH

Bara ostrypt... nej räknade med att mätaren stämde... men det var amatör mätt.. hade en polare med tidtagare som startade mig å stannade klockan när jag drog upp vänsterhanden i luften testade 3 grr fick som sämst 7.8 sek

Cagiva Mito 95 EVO.. den e accerelations drevad både fram å bak.. så den har gött acc det e därför :tungan

gasgas_johan skrev:
Bara ostrypt... nej räknade med att mätaren stämde... men det var amatör mätt.. hade en polare med tidtagare som startade mig å stannade klockan när jag drog upp vänsterhanden i luften testade 3 grr fick som sämst 7.8 sek

Cagiva Mito 95 EVO.. den e accerelations drevad både fram å bak.. så den har gött acc det e därför :tungan
kan inte hur många taggar i huvudet ska kolla sen

gasgas_johan skrev:

hahahahahaa :rofl trodde bara mopedister gjorde så.. :rolleyes: så "excakt" 6.48? :3freak :rofl

Mr_Malossi skrev:
hahahahahaa :rofl trodde bara mopedister gjorde så.. :rolleyes: så "excakt" 6.48? :3freak :rofl

Ojdå, här har man skoj... Han får väl mäta hur fan han vill utan att du ska komma med såna kommentarer? PÖZz

Mr_Malossi är bara avis på oss grabbar med mito 125.. ;)

Wiilhelm skrev:
aa han verkar ju ha jävligt roligt iaf... :fatta! känner "offret" å miton går som fan... :Bugar :yoparty skulle inte förvåna mig om hans gör knappa 6,5 har ju sj suttit på...

:banana :banana Mito :banana :banana

jävlar man får hålla hårt alltså :yoparty :yoparty :yoparty

Har dratt pluggen i dracen.. axxxar som ett ass! gör 0-100 på 4.372seckunder exackt! Jag och polarn mätte med tidtagarur! jag bad han sätta igång det när jag började axxa på bakhjulet! Men han glömmde att setta på klockan hehe men gjorde det sen.. och då stannade tidtagningen på 4.372excakt när jag vinkade med handen på 1hjul i 100blås :tummenupp

Mr_Malossi skrev:
Har dratt pluggen i dracen.. axxxar som ett ass! gör 0-100 på 4.372seckunder exackt! Jag och polarn mätte med tidtagarur! jag bad han sätta igång det när jag började axxa på bakhjulet! Men han glömmde att setta på klockan hehe men gjorde det sen.. och då stannade tidtagningen på 4.372excakt när jag vinkade med handen på 1hjul i 100blås :tummenupp

Du har inte maximal acceleriation om det kör på ett hjul. :7peta

:rolleyes:

Mr_Malossi skrev:

Vill du att nån ska tro på det eller? att din drac drar gasgas_johans mito? :kocko

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT