Någon som vet när SE K750i släpps?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Är det någon som sitter på lite "en fågel viskade i mitt öra" (insider) info om när SonyEricsson släpper sin K750i?

Hittar bara 11/5-05 preliminärt, men vorre trevligt med ett riktigt datum.

Ett pris vorre även trevligt, (clean, helt utan abbonemang), ~3700:- är vad jag hittade.

The-PatriX skrev:
Är det någon som sitter på lite "en fågel viskade i mitt öra" (insider) info om när SonyEricsson släpper sin K750i?

Hittar bara 11/5-05 preliminärt, men vorre trevligt med ett riktigt datum.

Ett pris vorre även trevligt, (clean, helt utan abbonemang), ~3700:- är vad jag hittade.

Det är samma datum som jag fått av återförsäljare i Göteborg med, så det kanske ligger något i det. Det hade fått ett listpris på 3700 om jag inte minns fel ja. Ok, nu kanske jag inte kom med några nya uppgifter, men jag kan bekräfta dina iaf. Verkar ju faktist vara en hyffsad nalle om man säger som så! :tummenupp

lassnig skrev:
Det är samma datum som jag fått av återförsäljare i Göteborg med, så det kanske ligger något i det. Det hade fått ett listpris på 3700 om jag inte minns fel ja. Ok, nu kanske jag inte kom med några nya uppgifter, men jag kan bekräfta dina iaf. Verkar ju faktist vara en hyffsad nalle om man säger som så! :tummenupp

Nice, kan inte klaga det minsta på den

262,144 TFT dislpay
2MegaPixel kamera
Minneskort

Bara att hoppas att priser verkligen blir 3700:- i clean verision då.

Fick en länk av brorsan (kommer inte ihåg vilken). Men det fanns massor med fotob tagna med mobilen, grymt impad av kvalitèn. Kunde varit från vilken kompakt dig-kamera som helst.

Jag väntar också otåligt på releasen. Ska bli skönt att byta ut sin T610.

Så länge för man underhålla sig med det här:
Resention + många bilder
Mer info
Diskutioner

Det enda jag hittade på nätet var att Vodafone i Tyskland antagligen skulle släppa den någon gång i Juni. Hoppas vi inte behöver vänta så länge.

Osmium skrev:
Jag väntar också otåligt på releasen. Ska bli skönt att byta ut sin T610.

Så länge för man underhålla sig med det här:
Resention + många bilder
Mer info
Diskutioner

Det enda jag hittade på nätet var att Vodafone i Tyskland antagligen skulle släppa den någon gång i Juni. Hoppas vi inte behöver vänta så länge.

Jag har också en 610a, men den börjar se ut som 2 f och 3 h nu... förresten, är jag den enda som råkat ut för att 3an och 5an glappar som fan på t610?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg