Biturbo
Min går i etthundra!
Långa farbron skrev:2157367
.......
Kom hit snygging så kan vi kärna mjölk med varandra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:2157367
.......
War-psycho skrev:2159173Då ska du kolla in Danjel's avatar... den gillar jag, även om den är animerad.
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=15110
henrikkrueger skrev:2153063Du ska inte fråga honom! Prata med någon vuxen! Kärlek är farliga saker. Om du skall ha någon som helst chans i detta skall du följa dessa enkla tre steg:
1: Leta upp en enskild parkeringsplats vid ett Coop Forum (duger inte med ICA Maxi, Willys eller likn. Måste vara Coop Forum)
2: Ställ dig på den parkeringsplats som ligger mest till vänster om de som ligger till höger och i rätt riktining (beroende på solvind, astral projektion av KöttLisas mediala del samt vilken smygvinkel som gäller för den del av magnetfältet du står på)
3: Gå tre varv medsols i p-rutan, stå femtio minuter (varken mer eller mindre) på höger ben för att sedan hålla ut vänster hands lillfinger i 34,18 graders vinkel.
Gör du dessa tre enkla saker kommer allt att lösa sig det lovar jag.![]()
Caffe skrev:2160740Jamen hur har det gått nu då???
Eftersom trådskaparen inte har fortsatt med självömkande inlägg här i tråden så finns det bara två alternativ som jag ser det.
Antingen ligger han med grannen i en 69'a just nu eller så har han huvudet under kudden för att dämpa gråten.
Hur som helst så är det egoistiskt att vara så upptagen med sig själv att han inte kommer tillbaka här med fortlöpande information om läget för oss som är intresserade![]()
Almer skrev:2161209Måste tyvärr göra Er besvikna.... mitt problem har löst sig. Jag var tvungen att berätta igår vad jag kände, han sa bara : "Är du dum i huvet äckel!?" En käftsmäll senare hade jag förstått! Nu måste jag bara komma över honom.... "Innan var jag singel, Nu är jag bara ensam!!!!!"
Almer skrev:2161209Måste tyvärr göra Er besvikna.... mitt problem har löst sig. Jag var tvungen att berätta igår vad jag kände, han sa bara : "Är du dum i huvet äckel!?" En käftsmäll senare hade jag förstått! Nu måste jag bara komma över honom.... "Innan var jag singel, Nu är jag bara ensam!!!!!"
R1 racer skrev:2161922Hade det inte varit bättre och försöka sig på en tjej istället![]()
Biturbo skrev:2162027Eller..
Med trix och knep* kan man knulla en get..
*Stövlar (Vars skaft används att stoppa getens bakben i..)
loser skrev:2162045Hörru! Har du internationaliserat den gamla Hede raggningen? På den tiden var det väl renar som gällde? Getter är mer gångbart världen över?
Biturbo skrev:2162065Ja.. Vad ska man göra....![]()
loser skrev:2162090Tja, man är väl tvingad att ta säden dit man kommer?![]()
Biturbo skrev:2154591Grattis!
Fördelen med att gilla killar är ju att du fattar vad han gillar!
Smyg upp bakom honom, hala fram kuken å väs: "-Nu ska du få dig en åktur du aldrig glömmer å sen, om du fortfarande kan stå upp, kan vi tvätta min hoj tillsammans.."
Det borde göra susen!
Lycka till..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |