Någon som varit kär!?

henrikkrueger skrev:
2153063 Du ska inte fråga honom! Prata med någon vuxen! Kärlek är farliga saker. Om du skall ha någon som helst chans i detta skall du följa dessa enkla tre steg:
1: Leta upp en enskild parkeringsplats vid ett Coop Forum (duger inte med ICA Maxi, Willys eller likn. Måste vara Coop Forum)
2: Ställ dig på den parkeringsplats som ligger mest till vänster om de som ligger till höger och i rätt riktining (beroende på solvind, astral projektion av KöttLisas mediala del samt vilken smygvinkel som gäller för den del av magnetfältet du står på)
3: Gå tre varv medsols i p-rutan, stå femtio minuter (varken mer eller mindre) på höger ben för att sedan hålla ut vänster hands lillfinger i 34,18 graders vinkel.
Gör du dessa tre enkla saker kommer allt att lösa sig det lovar jag. :pannkyss

Kan inte sluta :rofl :lol :hihi :rofl :lol :hihi

Jamen hur har det gått nu då???

Eftersom trådskaparen inte har fortsatt med självömkande inlägg här i tråden så finns det bara två alternativ som jag ser det.
Antingen ligger han med grannen i en 69'a just nu eller så har han huvudet under kudden för att dämpa gråten.
Hur som helst så är det egoistiskt att vara så upptagen med sig själv att han inte kommer tillbaka här med fortlöpande information om läget för oss som är intresserade :gnissla

Caffe skrev:
2160740 Jamen hur har det gått nu då???

Eftersom trådskaparen inte har fortsatt med självömkande inlägg här i tråden så finns det bara två alternativ som jag ser det.
Antingen ligger han med grannen i en 69'a just nu eller så har han huvudet under kudden för att dämpa gråten.
Hur som helst så är det egoistiskt att vara så upptagen med sig själv att han inte kommer tillbaka här med fortlöpande information om läget för oss som är intresserade :gnissla

Måste tyvärr göra Er besvikna.... mitt problem har löst sig. Jag var tvungen att berätta igår vad jag kände, han sa bara : "Är du dum i huvet äckel!?" En käftsmäll senare hade jag förstått! Nu måste jag bara komma över honom.... "Innan var jag singel, Nu är jag bara ensam!!!!!"

Almer skrev:
2161209 Måste tyvärr göra Er besvikna.... mitt problem har löst sig. Jag var tvungen att berätta igår vad jag kände, han sa bara : "Är du dum i huvet äckel!?" En käftsmäll senare hade jag förstått! Nu måste jag bara komma över honom.... "Innan var jag singel, Nu är jag bara ensam!!!!!"

Jag beklagar, kärleken är ingen dans på rosor :död

Tur att det finns internet-pr0n och trösta sig med.

Almer skrev:
2161209 Måste tyvärr göra Er besvikna.... mitt problem har löst sig. Jag var tvungen att berätta igår vad jag kände, han sa bara : "Är du dum i huvet äckel!?" En käftsmäll senare hade jag förstått! Nu måste jag bara komma över honom.... "Innan var jag singel, Nu är jag bara ensam!!!!!"

Hade det inte varit bättre och försöka sig på en tjej istället :confused:

Biturbo skrev:
2162027 Eller..

Med trix och knep* kan man knulla en get..

*Stövlar (Vars skaft används att stoppa getens bakben i..)

Hörru! Har du internationaliserat den gamla Hede raggningen? På den tiden var det väl renar som gällde? Getter är mer gångbart världen över?

Biturbo skrev:
2154591 Grattis!

Fördelen med att gilla killar är ju att du fattar vad han gillar!

Smyg upp bakom honom, hala fram kuken å väs: "-Nu ska du få dig en åktur du aldrig glömmer å sen, om du fortfarande kan stå upp, kan vi tvätta min hoj tillsammans.."

Det borde göra susen!

Lycka till..

ASG!! Tack! Du har just räddat min dag! :rofl :rofl :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...