Någon som "trimmat" sin 660 ännu?

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Ja, vad ska man göra när det går för sakta? Jag stoppade i en trimkam i helgen men den kommer nog inte till sin rätt förrän avgassytemet blir bytt.

Någon annan som gjort något effektivt?

/H

HW skrev:
Ja, vad ska man göra när det går för sakta? Jag stoppade i en trimkam i helgen men den kommer nog inte till sin rätt förrän avgassytemet blir bytt.

Någon annan som gjort något effektivt?

/H

helsystem änsålänge märks en betydlig skillnad på vrid iaf.

Re: Re: Någon som "trimmat" sin 660 ännu?

Ebbe skrev:
Bara helsystem jag med. Bänkar maskinen om ett par veckor. Ska bli intressant... eller så blir man bara deppig... :rolleyes:

Tror inte man blir deppig.
kompisen har också en 660 orginal. Tycker det är en stor
skillnad i vridet. För att inte tala om ljudet mmmmmm :bow

inte ens ostrypt... :( måste iaf klara av körkortet innan nåt händer.. sen får vi se.. :confused: men den går iaf upp på slangen med koppling på ettan, så man kan öva lite iaf :cool:

1an med koppling........ *impressed* Måste kännas jobbigt att bli frånåkt av 125orna vid rödljusen :D

Decson skrev:
inte ens ostrypt... :( måste iaf klara av körkortet innan nåt händer.. sen får vi se.. :confused: men den går iaf upp på slangen med koppling på ettan, så man kan öva lite iaf :cool:

Decson skrev:

Ev. framtida köpare kan ju i alla fall glädja sig åt att den inte är hårt inkörd.... om nu det är någon fördel.

/H

Tom Byron skrev:
1an med koppling........ *impressed* Måste kännas jobbigt att bli frånåkt av 125orna vid rödljusen :D

jo det kan nog vara det.. :rodnar men jag har inte testat mot nåt än. Vet inte om jag vill prova faktiskt.. pinsamt! =/

HW skrev:
Ev. framtida köpare kan ju i alla fall glädja sig åt att den inte är hårt inkörd.... om nu det är någon fördel.

/H

mm, med så begränsad effekt så är det väl inte ens halvgas att köra för fullt?

*/ ?>
Back