Någon som testat dessa däcksvärmare?

Rappen

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2004
Hoj
R1, Silvertejp Edition
Bike Tek är väl samma skräp som NGC? Om någon kan bekräfta det så är det ett big nono att handla dom.

Motrax har jag inte en aning om, däremot vet jag att grevens är bra..

/ Jens

Bike Tek är väl samma skräp som NGC? Om någon kan bekräfta det så är det ett big nono att handla dom.

Motrax har jag inte en aning om, däremot vet jag att grevens är bra..

/ Jens

Då kan det vara värt de extra 700:- om de är så bra som du säger.
:tummenupp

Jag har använt Biketek värmare i 1 ½ säsong hittils å dom funkar bra "änsålänge" innan hade jag "MotoGP" värmare som brann upp, rena skiten enligt mig

Jag har använt Biketek värmare i 1 ½ säsong hittils å dom funkar bra "änsålänge" innan hade jag "MotoGP" värmare som brann upp, rena skiten enligt mig

Ja, själv har jag ett par MotoGP-värmare som gör däcken inte mer än fis-ljumna... Kvalitet?

Som vanligt handlar det ju om: Är det värt 700:- extra för Grevens värmare eller funkar de helt enkelt lika bra..

Ja, själv har jag ett par MotoGP-värmare som gör däcken inte mer än fis-ljumna... Kvalitet?

Som vanligt handlar det ju om: Är det värt 700:- extra för Grevens värmare eller funkar de helt enkelt lika bra..

Jag skulle handla dom hos Grevens, om inte annat för den trygghet att ifall dom går sönder första säsongen så får du nya av greven. Reklamation till uk känns inte lika enkelt.

Om jag inte minns helt fel så sålde grevens biketeek ett tag, men slutade för att det var för mkt reklamationer på dom.

Efter mina GP värmare brann samt även några andra med inställbar temp köpte jag Thermal Technology från http://www.effektbolaget.se/

3 år garanti är iaf värt en del, och kvaliten verkar väldigt bra. :tummenupp

Med de billigaste kostar 4700 (SBK storlek)

Lite OT men varför säger så många däcksvärmare istället för däckvärmare? Säger ni motorsolja, motorcykelsdäck och gatslyckta också?

Lite talfel över det hela...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...