Någon som ska dit?

Nitram

Sydskanes Emse
Gick med
5 May 2003
Hoj
Firestorm
Är det någon som ska till Dream Theaters konsert i Köpenhamn på tisdag i nästa vecka? Samåkning?

:yoparty

Nitram skrev:
Är det någon som ska till Dream Theaters konsert i Köpenhamn på tisdag i nästa vecka? Samåkning?

:yoparty

Jag och en polare ska dit :rock Vi tänkte ta tåget, fast det finns kanske bättre lösningar? :D

Dit går väl an att ta tåget, men hem blir det så j-a drygt innan man e hemma i Vibberöd. Jag har tillgång till billig Brobizz (280:- tor) så jag föreslår att vi kör bil över. Det är ju inte direkt billigt med tåg heller. Vi kan ta min bil och i så fall finns det plats till två till.
Vad säger du?

Nitram skrev:
Dit går väl an att ta tåget, men hem blir det så j-a drygt innan man e hemma i Vibberöd. Jag har tillgång till billig Brobizz (280:- tor) så jag föreslår att vi kör bil över. Det är ju inte direkt billigt med tåg heller. Vi kan ta min bil och i så fall finns det plats till två till.
Vad säger du?

Det låter bra för min del! Jag ska snacka med polaren nu ikväll, men det är nog lugnt för honom också. Vilken tid hade du tänkt sticka dit föressten? Polaren snackade något om att vi skulle dit en tid innan så att vi kunde tränga oss längst fram, hehe :yoparty

Jag har snackat med honom nu, och han tyckte också att det lät bra! Hur långt innan kör vi? (kan tillägga att varken min polare eller jag har något emot att vänta utanför ett tag för att få bra platser, hehe :D)

TheDude skrev:
Jag har snackat med honom nu, och han tyckte också att det lät bra! Hur långt innan kör vi? (kan tillägga att varken min polare eller jag har något emot att vänta utanför ett tag för att få bra platser, hehe :D)
Ok, då bestämmer vi att vi kör bil över då. Vi kan ju höras på telefon i helgen eller nåt. Mitt mobilnummer bör du kunna lista ut (20 på slutet). :D

Ha de

PS. Sorry om detta inlägg inte handlar om hojar, men vad gör man. Aktiviteten på forumet är ju dessutom inte så stor så här års.
DS.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...