Någon som sett "The Saw" ??

• Thread starter Thread starter Jonathan
  • Start date Start date

Jonathan

Guest
Den sägs var mycket bra.
Men det lite konstiga är att jag inte hittar på den på nätet..
Inte på ginza, home entertaiment club, webhallen etc..

Någon som vet om/när den släpps på DVD i Sverige ?

Mvh Jonathan

Den är Grymt bra! Dock gick den typ på bio hos oss här i söderhamn ganska nyligen men den kommer väl om en månad kanske 2?! :tummenupp

Jag tycker inte den var så bra. Det var en äklig mask med men annars var det mest bara drygt tycker jag. Men smaken är ju som kuken.

Den heter Saw, kanske därför du inte hittar den?
Men iof, the brukar uteslutas..

Finns inte som svensk retail dvd än. Däremot finns det en custom.swesub.dvdr som släpptes i slutet av januari. Rellen heter Saw.Read.Nfo.CUSTOM.SWESUB.DVDr-SWELiTE och filerna saw-swelite.r** Den har funnits på torrentsajterna iaf.

Snubben som spelar "Adam" det är han som "gjort"/kommit på rullen .. nyss utkommen från filmskolan! Så det e ju bara att hålla koll på hans namn i framtiden :tummenupp

Jag tycker likheterna med Seven är överdrivna. Är det någon som sett Cube, en independent-rulle som var helbra, de har vissa likheter just med att lösa problemet med fångenskapen.

Ninjaboy skrev:
Jag tycker likheterna med Seven är överdrivna. Är det någon som sett Cube, en independent-rulle som var helbra, de har vissa likheter just med att lösa problemet med fångenskapen.

Har sett alla, dvs cube 1, cube 2 o cube zero, oerhört bra, bör ses, även dessa finns på www.discshop.se

Last edited:
Jag såg den i fredags, tyvärr är det hopplöst att se på såna filmer med ett öldrickande grabbgäng, den eventuella skräckkänslan är oändligt avlägsen och ersatt av ständiga kommentarer och skämt av väldigt tveksam kvalitet.... :lol

Chris Ash skrev:
Jag såg den i fredags, tyvärr är det hopplöst att se på såna filmer med ett öldrickande grabbgäng, den eventuella skräckkänslan är oändligt avlägsen och ersatt av ständiga kommentarer och skämt av väldigt tveksam kvalitet.... :lol

Det borde du väl fatta att man inte ska slösa en massa öl när man ska titta på tv :fatta!

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt