Någon som saknar sin R6a??

Högsta bud: 12500 kr
Reservationspris uppnått: Ja
Ja bjuder ingen mer blir det en billig banhoj för någon....
 
Måste ju finnas något chassinummer på den. Kan också vara en cykel från utlandet som är beslagtagen i sverige.
 
Väsentliga anm/fel: Reparationsobjekt - utrustning och tekniska funktioner är ej testade. Mc´n går ej registrera in, den saknar ramnummer och de som sitter där är falska. Nycklar saknas. Motorn går runt och motoroljan ser fin ut. Gick ej se miltal.
Övriga anm/noteringar: Tändningslås trasigt
 
stulen från utlandet? polisen lägger nog tyvärr ej ner större resurser på det..
billig banhoj för rätt människa.
 
Hittar man inte ägaren efter en viss tid så får väll antagligen polisen sälja den?

Klart köpvärt men det kräver ju att man byter ut alla el. Eller tändninglås, Ecu osv
 
Om den är från utlandet t.ex så är den förmodligen inte försäkrad i Sverige.....

Nej jag förstår det men har svårt att tro det då jag bara hört om mc som gått ut från sverige och ev kommit tillbaka(varit här hela tiden men fått gröna papper från öst). "Varför dra hit något som man kan hitta här??"

Edit: WW är här då är fallet snart löst! :)
 
Kan ha blivit stulen i t.ex norge och fraktad genom sverige för att gå vidare söderut typ tyskland exempelvis.
 
alltså, man undrar ju hur många rödvita r6 08 som stöldanmäls varje år ioch med att det är så jäkla svårt för att identifiera ägaren. jag tycker det är grymt dåligt av polisen att sälja och casha in stöldgodset. häleri är vad det är.
 
ingen stulen vit / röd R6 08 under 2010 eller 2011 iaf

så antingen stulen utomlands eller innan 2010


(enligt larmtjänst)


men eftersom kvd säljer den på uppdrag av Polisen, så har dom nog kollat vad dom har kunnat
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top