Någon som saknar en vit...?

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Italiensk
Såg imorse(06.45) att det stod en vit(kan vara silver) hoj utefter söderleden, i höjd med Högsbo.
Såg ut att hänga nån slags plastband i styret, som polisens avspärrningsband.
Nu hann jag inte uppfatta vad det var för hoj, men det kan ha varit en StreetTriple eller liknande.

Om det är polisens avspärrningsband så betyder det att dom redan varit på plats.
Troligast är att dom meddelat ägaren (om dom fått tag i den) och sedan bara märkt ut den för att slippa åka dit varje gång någon ringer om den.

• Gilla
Reaktioner: aze
kan de vara den jag såg en kille stå å fiffla med i tuve för några dagar sen? falskreggad med skyltnr. EBT 858, de regget står på en ktm 125.a men denna dåren hade de på troligtvis denna hojen.

kan även tillägga att han verkligen inte kunde köra, trottoarer nära krocka me bilar, nästan ramla i varje sväng osv.. ingen hjälm, handskar what so ever...

edit: jag ringde polisen efter ha betraktat han i 15-20 min, sen gick jag en sväng och var förbi igen efter 40-50 minuter, och han stog fortfarande där å fifflade, ringde polis igen, men dom kom aldrig, kan tillägga att tiden var ca 4 på natten :P

kan de vara den jag såg en kille stå å fiffla med i tuve för några dagar sen? falskreggad med skyltnr. EBT 858, de regget står på en ktm 125.a men denna dåren hade de på troligtvis denna hojen.

kan även tillägga att han verkligen inte kunde köra, trottoarer nära krocka me bilar, nästan ramla i varje sväng osv.. ingen hjälm, handskar what so ever...

edit: jag ringde polisen efter ha betraktat han i 15-20 min, sen gick jag en sväng och var förbi igen efter 40-50 minuter, och han stog fortfarande där å fifflade, ringde polis igen, men dom kom aldrig, kan tillägga att tiden var ca 4 på natten :P

En kompis til mig såg nån bli jagad på en liknande hoj.. då hade han inga problem att köra ifrån dom..

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back