Någon som saknar en Svart SuperMotard?

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Lite paranoidt kanske, men det körde en svart Supermotard'ig hoj på cykelstigarna här och föraren körde omkring utan hjälm, så...

Antingen är hojen stulen eller så är det någon som provkör, inför köp eller något test / whatever.
Lite förvagt att ringa polisen. Eller?

Hann tyvärr inte se varken reg nr eller vem som körde, men jag vet att två-tre kavarter bort försökte någon sno en Fireblade för någon dag sedan, och jag har ju haft påhälsning i mit garage, så paranoid eller inte skiter jag i.

Någon som saknar en hoj i garaget?? :tungan

Jag mötte dom innan när jag var ute med frugan en runda på hoj! en äldre cbr 1000 tror jag eller 900 och en motard svart båda med skjuts och inga hjälmar coolt:yoparty :va och dom svängde in mot Adolfsberg!

Och dom var inte blonda..........

Jag mötte dom innan när jag var ute med frugan en runda på hoj! en äldre cbr 1000 tror jag eller 900 och en motard svart båda med skjuts och inga hjälmar coolt:yoparty :va och dom svängde in mot Adolfsberg!

Och dom var inte blonda..........
Tror jag sett den tidigare, med ett pucko utan hjälm.

var den vit & röd ?

kanske denna ?

Regnr: OPO236
Fabrikat: HONDA
Modell: HONDA CBR 1000F SC24
Årsmodell: 1989
Färg: OKÄND
Chassinr: SC242004278
Stöldort: Skåne län
Stölddatum: 2007-07-12

Den svarta motarden körde mot Närlunda, men Adolfsberg ligger ju åt det hållet oxå.

Vad var det för färg på CBR'n? Det var en som blev utsatt för ett stöldförsök häromdagen. ( Fast, de åkte fast... :hihi :yoparty Slynglar från Landskrona... :gnissla )

Såg CBR:n förra veckan. Puckot drog rätt ut framför mig från guldsmedsgatan, ut på ystadsgatan och givetvis tokkör mott rött på s.stenbocksgatan ner mot söder.

:machinegu

Såg CBR:n förra veckan. Puckot drog rätt ut framför mig från guldsmedsgatan, ut på ystadsgatan och givetvis tokkör mott rött på s.stenbocksgatan ner mot söder.

:machinegu

Du tänker inte på den svarta cbr600fightern? Den brukar stå nattparkerad bakom konsum på Högaborg.

Han väljer verkligen sina tillfällen att busköra... :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back