någon som saknar en svart gixxer 600 eller 750 , oo -03 ?

brännupp

snabbe-mange
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
zx7r, svart som natten
rullar en svart gixxer i landskrona, 600 eller 750,, årsmod kan vara oo till o3, ingen regplåt eller tändlås

Här försöker folk hjälpa till att varna och förhindra att stulna hojjar ska rulla på gatorna så blir bemötandet på det där viset. Sorgligt! :huvet

Den är inte stulen om ni nu vill så gärna vill veta det är en polares hoj, och servin snacka så mycket skit som du inte vet om eftersom det är tändninglås på den, Ni kan gärna komma förbi om ni vill kolla på den skriv erat nummer ifall ni vill kolla på den så ringer jag upp er

Vilken attityd du har :va, är väl bra om någon bryr sig och frågar runt om olika hojar är stulna. Ibland blir det ju bingo, om inte så är det inget mer med det, utan bara säg tack för din omtanke men det var jag på min hoj du såg. :)

:wiggle

Nu var det ju inte hans båge utan en polares...

Hur vet ni att han är otrevlig? Det går ju inte att förstå vad han skrivit ;)
Läge för ett dialektfilter kanske :)

Det hade räckt alldeles utmärkt med ett: "Det är lugnt grabbar, hojen är inte stulen, en polare äger den". :va

Fattar inte meningen med att inta försvarsläge och gå på attack när folk försöker hjälpa till.
Vad är nästa steg, döma ut alla som postar i stulet forumet?
Hoppas för guds skull ägaren till den svarta gixxern inte behöver posta där någon gång :tungan

Näe bra gjort trådskaparen som försöker vara hjälpsam!

Som skåning kan inte ens jag förstå honom. När en dialekt går så långt så att skrift blir oförståligt då jäklar har vi ett problem! :va

Säker på att det är samma hoj ni snackar om? (Troligtvis men man vet aldrig)
Den kanske är stulen endå och han just avvärjt misstankarna? (Varför annars en så otrevlig attityd? )

Oavsett vilket hoppas ni kan förstå varandra tillräckligt för att klara upp den här situationen, flyttar om 3 dagar så då är jag inte skåning längre och kan inte hjälpa till med eventuella översättningar! :D

Svar som maki_n ger får man oftast bara av folk som är inblandade i själva stölden..

Eloge till mange som tipsar om en misstänkt hoj för vi behöver mer av den sortens inlägg.. :tummenupp

Den är inte stulen om ni nu vill så gärna vill veta det är en polares hoj, och servin snacka så mycket skit som du inte vet om eftersom det är tändninglås på den, Ni kan gärna komma förbi om ni vill kolla på den skriv erat nummer ifall ni vill kolla på den så ringer jag upp er

Om det nu är tändningslås på din kompis hoj så kanske det inte är den...
:arsele

finns det bara en enda svart gixxer 600/750 -00 framåt i landskrona med omnejd? :va

TS: ta en bild med mobilen nästa gång du ser den, kan underlätta lite. kanske inte d första man tänker på men ett tips iaf. :tummenupp

Jag tycker man skall vara glad att det finns människor som bryr sig om annans egendom och varnar när det håller på att hända massa saker som man som icke närvarande, inte skullet sett då man inte var på plats och bevittnade det som inträffat som i detta fall rörde sig om en svart motorcykel som saknade regplåt men förövrig var i bra skick så man ,fick sig en fundering om det här verkligen, stämde att den var stulen eller kanske bara lånad av nån som saknade en motorcykel och inte haft råd att köpa eget åk

//Adde

Fota den och se om de är nån som vaknar. Killen med attityden kanske trodde att de bara fanns en svart gixxer, men nu verkar de ju finnas en till, och denna saknar tändningslås uppenbarligen.

Gillar inte att snubben försöker outa en medlems riktiga namn.
Borde vara banning på det.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...