Någon som saknar en R1'a 03?

Varför skulle det vara nån stulen hoj?
Han har ju bara tagit en bild från nån annan hoj och lagt ut. Finns ganska många som sitter på lite reservdelar till dessa hojar. Trist för killen att bli uthängd på ett forum att det skulle vara stulna grejer. Tycker det ska vara lite mer belägg innan man bara lägger ut en annons och påstår vissa saker.
 
"Ey yo jag heter faktiskt Eddie jag har skrivit detta själv, med papper o penna...." :tungan

Inget som säger att det är stulet väl? Bara ngn som stavar lite illa...
 
sportarn skrev:
Varför skulle det vara nån stulen hoj?
Han har ju bara tagit en bild från nån annan hoj och lagt ut. Finns ganska många som sitter på lite reservdelar till dessa hojar. Trist för killen att bli uthängd på ett forum att det skulle vara stulna grejer. Tycker det ska vara lite mer belägg innan man bara lägger ut en annons och påstår vissa saker.

Varför vara så gnällig?:confused:

Tänk nu om det hade varit någon som sagt men där är ju min cykel:tummenupp
 
RS "Alex" skrev:
Varför vara så gnällig?:confused:

Tänk nu om det hade varit någon som sagt men där är ju min cykel:tummenupp
Bilden som är tagen ser ut att vara från en annons i mobile, tror nog inte du hade varit så glad för att bli anklagad för att ha snott en hoj om du skulle sälja lite delar. Eller du kanske skulle tycka det är ok?
 
Söker stulna delar

Stulna delar till R1 04-06 köpes
OBS! endast stulet och till schysst pris ( kompis pris kanske) :rolleyes:
Så ute med Er nu och stjäl eller leta efter lämpliga blocket annonser :hihi
 
Last edited:
sportarn skrev:
Bilden som är tagen ser ut att vara från en annons i mobile, tror nog inte du hade varit så glad för att bli anklagad för att ha snott en hoj om du skulle sälja lite delar. Eller du kanske skulle tycka det är ok?

jag skulle ärligt talat inte bry mig, är det verkligen sån stor grej?

Är väll bara bra om man skulle kunna hjälpa snuten med deras arbete
 
RS "Alex" skrev:
jag skulle ärligt talat inte bry mig, är det verkligen sån stor grej?

Är väll bara bra om man skulle kunna hjälpa snuten med deras arbete
Okej, men då vet jag då är det ok att sätta in ditt namn och telefonnummer om det är något som du säljer som verkar "misstänkt" för min del så är det inte okej, men vi måste vara olika. Att vi hjälper polisen genom att lägga ut lite text på ett forum. Tror du det hjälper så mycket? Är det inte då bättre att ringa till dem o prata med dem än att lägga ut det här?
 
Att ringa och höra med personen i annonsen innan man lägger ut en tråd här vore ju bra! För övrigt så vore det ju bra att kunna avslöja stulna delar genom att lägga ut trådar men då ska det vara befogat!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top