Någon som saknar en Hypermotard/ Dorsoduro i Botkyrka?

Blir så jävla trött på dessa stölder!!!!!

Sen att dom jävlarna åker omkring i områdena där dom stulit hojarna och inte ens har vettet att dölja sitt fula ansikte med en hjälm, är fan som att hälla salt i såret på dom som blivit av med sina hojar!
Sen får varenda brocccha och "sista priset kompis" nöjet att köra skiten ur hojen som nån stackar slitit i timmar för att ha råd med.
Ne fy fan hoppas dom vurpar och skadar sig!!!
Skadar de sig så är det skattebetalarna som står för notan, kör de däremot ihjäl sig så är det också skattebetalarna som betalar, men en mycket mindre summa.

Kanske samma svin som terroriserat gatorna i Salem idag. Mötte rövhålet två gånger vid 18-tiden på Söderbyvägen och senast på Salemsvägen vid Skogsängsskolan. Gick satans fort utan större kontroll. Svart hoj med yngling utan hjälm och jeans och grå hoodie med något svart tryck. Hann inte se någon reg.skylt men har svårt att tro det var den rättmätige ägaren.

Var bara att hålla sig ur vägen..

Då var det nog den hojen jag såg ikväll vid 1830 i Rönninge. Två pers på utan hjälm med jeans och mörka tröjor/jackor, den ena släpptes på busstorget. Ekipaget, tror jag, fortsatte därefter i riktning mot Felinos pizzeria.

Tyckte det var en KTM men det var svårt att se från köksfönstret. Ser jag den igen hoppas jag se regnr.

Vill man och klarar av att få personens uppmärksamhet verkar det fungera rätt bra att ta kort på eller filma personen :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman