Så här är historien från min sida
Jag blev omkörd av ovanstående hoj på södertäljevägen södergående precis vid fiskarhagen. Killen kom i runt 130 utan hjälm och skylt efter kommer dessutom en skåpbil som är silverfärgad med texten all racing el liknande i rött så jag tänkte att nu jävlar...
Efter dom med min halvtrötta bil med defekt hjullager (inte jätte smart visade det sig) och ringer snuten som faktiskt tro det eller ej reagerar snabbt som fan. Jag följer efter hojen och bilen till fittja och när den och skåpbilen stannar på samma parkering på värdshusvägen har jag ingen lust att stanna och snacka med dom så jag åker iväg en bit.
Snuten ringer upp och dom har faktiskt skickat två bilar med blåljus

, talar om för dom vart dom ska leta och dom åker dit, nästan direkt sticker killen upp mot hallunda med en bil efter sig. Efter ett tag ringer polisen upp igen och dom har varit tvugna att avbryta jakten då det var för farligt för omgivningen...
Hoppas dom får fatt på killen en annan gång, nu vet dom ju iaf vart dom ska leta. Dessutom vet ni nu vart ni ska åka och

. Har mer info som jag kan dela med av via pm men inte gärna här.
Hoppas det här hjälper någon!
EDIT tror den hade två svarta undertail pipor om det kan hjälpa till o avgöra hoj.