Någon som saknar en Honda CBR1000RR Fireblade?

Last edited:
mystery solved, hojen är identifierad nu, den fanns inte bland dom efterlysta här på forumet

fan, har du ingen humor:mad:

vad är en språk fascist:rofl

här har vi en som ser humorn ivf:tummenupp:D

Jo, jag har humor men misslyckas med att förstå humorn i det här fallet...

"Språkfascist är en negativ benämning villig någon som är en lingvistisk viktigpetter samt därmed "terroriserar" sin omgivning med att påtala bristerna i deras språkbruk. En språkfascist är ofta väldigt noga med att åtfölja språkets alla bestämmelse."

Jo, jag har humor men misslyckas med att förstå humorn i det här fallet...

"Språkfascist är en negativ benämning villig någon som är en lingvistisk viktigpetter samt därmed "terroriserar" sin omgivning med att påtala bristerna i deras språkbruk. En språkfascist är ofta väldigt noga med att åtfölja språkets alla bestämmelse."

se du kan ju, du lyckades få ihop ditt inlägg utan att sär skriva:tummenupp

se du kan ju, du lyckades få ihop ditt inlägg utan att sär skriva:tummenupp

Som sagt!

HAHAHA !!

Ja fick ett bra garv själv nu faktiskt !! :D:D:D

kul !
hoppas att du lyckas regga den :)

hojen ifrån sverige över huvud taget ??

tyvärr var det en surkart som inte såg humorn i ditt inlägg:D

bra Nyfiken, vad fick du ge för den och vilket skick är den i?

Skicket är helt ok men inte komplett. Finns lite skrap och småskador men inget jätteallvarligt.
Saknar lite kåpor och fästdetaljer till bakre stötdämparen då som har haft bort svingen för att borra bort motornumret.

Priset var bra ;)

HAHAHA !!

Ja fick ett bra garv själv nu faktiskt !! :D:D:D

kul !
hoppas att du lyckas regga den :)

hojen ifrån sverige över huvud taget ??

Den är från sthlm och kvar i registret trots att den stals 2007.
Det är bara beställa ny skylt och rulla in på bes när den är ihopskruvad och fungerande

Last edited:
Det har hänt att jag fått nån motorcykel av polisen, som saknat ramnummer och en gång har jag gått igenom buller/broms/asbestprov och en hel massa jobb att regga som amatörbyggt fordon.

Och så kunde man ringt upp gamla ägaren och fått regpapprerna?

Låter konstigt, blir inte en försvunnen hoj av med identiteten?

Det har hänt att jag fått nån motorcykel av polisen, som saknat ramnummer och en gång har jag gått igenom buller/broms/asbestprov och en hel massa jobb att regga som amatörbyggt fordon.

Och så kunde man ringt upp gamla ägaren och fått regpapprerna?

Låter konstigt, blir inte en försvunnen hoj av med identiteten?

Yes jag har kontaktat ägaren. Därefter kontaktade jag polisen som tog bort efterlysningen.

Nej, förut försvann fordon om man inte betalade reg.avgiften, men nu finns dom kvar tills dom skrotas, dvs är den lyst så är den kvar "för alltid"

Inget illa ment mot dig. Men det låter jävligt fel/skevt i mina öron.

Känns som någon man i princip skulle kunna sätta i system...

Yes jag har kontaktat ägaren. Därefter kontaktade jag polisen som tog bort efterlysningen.

Nej, förut försvann fordon om man inte betalade reg.avgiften, men nu finns dom kvar tills dom skrotas, dvs är den lyst så är den kvar "för alltid"

tyvärr var det en surkart som inte såg humorn i ditt inlägg:D

Ta det via pm om du vill fortsätta tjafsa om att rönka (felstavning, röntga) är humor eller inte. Vi har antagligen en helt olika standard vad det gäller humor. På det sättet så behöver vi ju inte sabba den här tråden.

Ta det via pm om du vill fortsätta tjafsa om att rönka (felstavning, röntga) är humor eller inte. Vi har antagligen en helt olika standard vad det gäller humor. På det sättet så behöver vi ju inte sabba den här tråden.

bums i kojan me dig.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...