Någon som saknar en eller två crossar?

Vad är det som verkar misstänkt i just dom två annonserna då?

Jag förstår inte heller vad det är som är misstänkt, en som tävlar mycket i cross blir väl inte misstänkt för att han bytt tändstift och olja på två hojar han vill sälja för att kanske ha råd med en lite dyrare? =)
Polarn som kör mycket cross hade 4 st och krängde iväg 3 samtidigt med samma service gjord på samtliga. Inget fel med det..

1. texten är identisk.
2. samma ort, ungefär samma tidpunkt
2. inget mer än just crosscykel finns på bilderna, som är relaterat till motokryss.

Hur kan man inte tycka att det är misstänksamt?

1. texten är identisk.
2. samma ort, ungefär samma tidpunkt
2. inget mer än just crosscykel finns på bilderna, som är relaterat till motokryss.

Hur kan man inte tycka att det är misstänksamt?
Nej jag blir inte särskilt misstänksam om det är två cyklar utannonserade i samma kommun och med liknande annonstext.Minst 90% av cross/enduroannonserna innehåller ju ändå något svammel om olje och kolvbyten.När jag ska sälja en hoj knäpper jag kort på den och inget annat.Bör man alltså även ha med utrustning,dubbdäck eller något annat skit som man ändå inte tänkt göra sig av med?

Jag tycker det ser suspekt ut så det är väl bra om det uppmärksammas. Om ingen saknar dessa hojar så är det ju ingen skada skedd med denna tråd.

Geez, påminn mig att aldrig sälja två hojar samtidigt, då blir man ju automagiskt kriminell.

Lite intressant att ingen av nummrena som anges i annonsen är reggade, utan tele2 kontantkort vad jag kan se.

Exakt samma formulering av två olika personer? Man undrar..
Kanske ringa och fråga lite, samt begära ramnummret?

går som kanon på båda dessutom.. de stavfelet tror jag inte två olika personer gör tyvärr.. känns lite väl billigt med. men ja kan ha fel.

Bilen står på en Ali Hamad uttran.. båda namnen i annonsen är av utländskt ursprung. men som sagt visst fan kan dom va ärliga men känns luddigt.. håller med trådskaparen

Ja men ja menade inte något rasistiskt utan att texten är lika utformad och båda har osvenska namn känns ju logiskt att de kan va samma person då menar jag. Jag är också av utländsk härkomst se du:) så de va absolut inte en rasistisk tanke när jag skrev de

Nej jag blir inte särskilt misstänksam om det är två cyklar utannonserade i samma kommun och med liknande annonstext.Minst 90% av cross/enduroannonserna innehåller ju ändå något svammel om olje och kolvbyten.När jag ska sälja en hoj knäpper jag kort på den och inget annat.Bör man alltså även ha med utrustning,dubbdäck eller något annat skit som man ändå inte tänkt göra sig av med?

Köp! Men kom inte hit och whina när snuten hämtar dom och du får en snärtig lavett av ägarna.

Priserna på cyklarna är ju dock INTE billigt.

Så är det nå förorts babbar som baxat cyklarna är dom ju tillräckligt smarta för att lägga ut dom för ett markandspris iaf. Kanske 1-2 k billigare än resterande på marknaden.

Kanske inte är stulet, men garanterat slutkört på gatan e.tc....Jag skulle inte köpa....

Första cykeln verkar stå i ett cykel/barnvagnsgarage vanligt i hyreshus. Kanske inte så jag hade parkerat min cross om jag betalat den.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT