Någon som söker en pålitlig sommarjobbare i Göteborgsområdet?

m.pelkonen

Pensionerad
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Dieseldriven
Jag undrar ifall det finns något företag eller någon verkstamhet i Göteborgsområdet som söker folk under sommaren med start i Juni. Jag siktar på att ha körkort innan denna period startar så jobb med B-behörighet bör inte bli några problem.

Jag har sedan fyra år tillbaka varit ganska aktiv i arbetslivet med både sommarjobb samt längre stunder som lärling. Jag kan tänka mig vilket jobb som helst och oavsett arbetsuppgift så presterar jag alltid fullt. Jag har oerhört starkt intresse för både bilar och teknik men lär mig även oprövade saker väldigt snabbt.

Om det finns någon som är intresserad så är det bara att skicka ett PM eller mail till pelko_90@hotmail.com så berättar jag mer än gärna om mig själv samt mina tidigare erfarenheter.

Om någon sitter inne på vetskap om att ett företag eller verksamhet behöver personal så tveka inte på att höra av er. Jag har i dagsläget även skickat ut flera mail till diverse olika företag.

mvh Mathias

Jag går som lärling hos en auktoriserad Volvo verkstad här i Göteborg, där har jag även jobbat till och från så mycket goda kunskaper om bilar finns. Då jag studerar till biltekniker/bilmekaniker så finns som sagt erfarenhet samt kunskap om bilar. Jag har själv ett projekt där jag håller på att göra ett ganska så infattande motorbyte på en äldre BMW.

Jag har jobbat en sommar som fastighetsskötare. Under den tiden vart det mycket servicearbeten vilket innefattade trädgård/park, snickeri, mindre lägenhetsrenoveringar och liknande.

Jag har även god kännedom om verktyg och maskiner, förstår innebörden utav de risker som finns.

Utöver detta så har jag jobbat en del med kundhantering. Jag är inte ovan med att prata och hjälpa kunder så det ser jag som en stark sida hos mig.

Jag har även god kännedom om datorer och teknik i övrigt.

Jag har sysslat med det mesta faktiskt och det som är ovant för mig lär jag mig under snabb tid så jag själv känner att det inte finns några större hinder.

Om det är något speciellt du Blondie undrar över eller någon annan så är det bara att fråga.

God kväll.

mvh Mathias

Budbilsfirmor brukar behöva personal. Hör av dig till dom om det du tycker att det låter spännande, men då är såklart ett B-kort obligatoriskt.

Marky

Budbilsfirmor brukar behöva personal. Hör av dig till dom om det du tycker att det låter spännande, men då är såklart ett B-kort obligatoriskt.

Marky

Det är faktiskt ett utav dem jobben jag skulle tänka mig att jobba med mest av allt. Får fråga runt sedan när det blir dags. Tack för tipset.

mvh Mathias

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...