Någon som moddat en ER-6n?

Scorpion.SE

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
*Såld*
Får min svarta ER-6n på fredag, fnular väll på att fixa till den lite, först blir det skythållaren och miniblinkers, orginal var inte allt för smickrande...

Men har ni andra ER-6 ägare därute fixat o trixat med era hojar på nått läcket sätt?
 
har oxå en er-6n.... Har ett Leo Vince slipon på, låter GÖTT, och har beställt miniblinkers å skylthållare .. hade vart kul me lite andra tips :) såg att de fanns undertail till den i usa iaf... men den kostade 2500 + frakt... e de dyrt ?
 
Last edited:
Jag har inte Leo Vince, men jag köpte "trim" avgassystem drån Funbike som de ska montera... Vet ej vad det är kvittot ligger på jobbet... Låter som FAEN... Mest sugen o se om någon bytt tex lysen, skulle personligen inte ha något emot ett par minder lysen...

Jo, får nog peningar på fredag, ska lägga upp ett ljudklipp på mitt avgassystem, det låte mycket bättre än det klipp jag lyssnade på med Leo...

Hanks skrev:
2150648 har oxå en er-6n.... Har ett Leo Vince slipon på, låter GÖTT, och har beställt miniblinkers å skylthållare .. hade vart kul me lite andra tips :) såg att de fanns undertail till den i usa iaf... men den kostade 2500 + frakt... e de dyrt ?

Detta är min första båge, så vad är en "undertail"?
 
Hanks skrev:
2150648 har oxå en er-6n.... Har ett Leo Vince slipon på, låter GÖTT, och har beställt miniblinkers å skylthållare .. hade vart kul me lite andra tips :) såg att de fanns undertail till den i usa iaf... men den kostade 2500 + frakt... e de dyrt ?


Har du någon bild på "undertailen" som du såg i USA?

Åker dit titt som tätt i jobbet, kanske ta med hem!?!
 
Hanks skrev:
2150648 har oxå en er-6n.... Har ett Leo Vince slipon på, låter GÖTT, och har beställt miniblinkers å skylthållare .. hade vart kul me lite andra tips :) såg att de fanns undertail till den i usa iaf... men den kostade 2500 + frakt... e de dyrt ?

Jag har letat efter en Hugger, det är väl samma sak som en undertail!
Var hittade du den?
 
Gamebox skrev:
2152253 Jag har letat efter en Hugger, det är väl samma sak som en undertail!
Var hittade du den?

nej hugger sitter presis över däcker som en skärm och undertail(undertray) sitter underbakdelen på hojen så du kan bulta på reggplåten i hjulhuset typ...
 
dsoders2 skrev:
2152259 nej hugger sitter presis över däcker som en skärm och undertail(undertray) sitter underbakdelen på hojen så du kan bulta på reggplåten i hjulhuset typ...

Okey, Då är det coolare med huggers.
 
ha, råkade vist kilcka på en länk i toppen innan det hade laddat klart när jag var på jobbet... :huvet

Hemma laddade det snabbare och ser det nu direkt
 
Weeeeeeee, Bågen är numera i min ägo.... Kan rekomendera G och G avgassystem.... Vilket Ljud, släng leo vince i väggen.... Detta e grejor, kommer ljudklipp imorgon :hihi :tummenupp :D
 
Last edited:
Scorpion.SE skrev:
2154246 Weeeeeeee, Bågen är numera i min ägo.... Kan rekomendera G och G avgassystem.... Vilket Ljud, släng leo vince i väggen.... Detta e grejor, kommer ljudklipp imorgon :hihi :tummenupp :D

När kommer ljudet?
 
Ah, sry, är i Canada på jobb...

Blir borta några veckor till :(

Kostade typ 4000 pengarpå funbike, de monterade det gratis när jag köpte hojen...
 
Hanks skrev:
2150648 såg att de fanns undertail till den i usa iaf... men den kostade 2500 + frakt... e de dyrt ?


Jag skulle säga att det är dyrt.
Om du beställer se till att anvaända USPS, för de är 1/5 av priset av vad UPS/Fedex/etc tar för frakten.
Som jämförelese så betalade jag runt 100 UDS för min undertail, inkl frakt ;)
(det var visserligen relativt billigt...)
 
Kung Eilert skrev:
2185884 ,och priset?

Vad betalade du som köpte miniblinkers?
Satte du på det själv?

dom kostade typ 550kr tror ja.. har fortfarande inte fått dom än. men ja ska montera själv ja.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top