Någon som målar svart?

Riper

Ny medlem
Gick med
14 May 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Tja,
Är intresserad av att köpa en r6:a till sommaren. Vill gärna ha den helt svart, som mitt ställ, och undrar därför, kan man lämna in den på "svartmålning" någonstans (i annat fall, var kan man köpa färg och ska man köra med spray eller pensel)? Vad tror du/ni att det skulle kosta?

Tacksam för svar...

Riper skrev:
Tja,
Är intresserad av att köpa en r6:a till sommaren. Vill gärna ha den helt svart, som mitt ställ, och undrar därför, kan man lämna in den på "svartmålning" någonstans (i annat fall, var kan man köpa färg och ska man köra med spray eller pensel)? Vad tror du/ni att det skulle kosta?

Tacksam för svar...

kraschkåpor och spraya på body. Man får lätt en jämn finish med det.

Riper skrev:
Tja,

Tacksam för svar...

PM'a mattsson här på forumet, han vet hur man utnyttjar Biltemas grejor till detta. :hihi :tummenupp

Måla en hoj med pensel kan väl aldrig bli bra, inte sprayburk heller. Lämna in hos en lackerare om du vill ha jobbet bra gjort.

Emmi skrev:
Måla en hoj med pensel kan väl aldrig bli bra, inte sprayburk heller.

Jodå ursnyggt !!

Det är ju allt som behövs lite spray och lite maskeringtejp..

:tummenupp

Bifogat

• DSC0132915.jpg
    DSC0132915.jpg
    112.8 KB · Visningar: 117
  • 8681066 EFFEKTLACKER.JPG
    8681066 EFFEKTLACKER.JPG
    9.4 KB · Visningar: 187
Lacka hojen hos en lackerare, sen får du en reklambyrå til at skjæra ut nya dekaler. Nar detta ar gjort klarlackar lackeraren for at beskytta dekalerna+lacken...jodå detta kostar, men om inte behåll original lacken. Jag har inte sett några lack jobb med spray burk som blivit bra och hållbart...så tycker jag iaf....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT