Någon som lackar billigt!

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -05
Tja!
Tänkte höra mig för här först om det finns någon i Uppsalaområdet som lackar billigt och bra.. :) ,ska lacka om alla kåpor och tank!
Hade tänkt mig mattsvart!
Tacksam för alla tips!
Yammaretta

Yammaretta skrev:
2170435 Tja!
Tänkte höra mig för här först om det finns någon i Uppsalaområdet som lackar billigt och bra.. :) ,ska lacka om alla kåpor och tank!
Tacksam för alla tips!
Yammaretta
Hejpa snyggve! Ring östhammars plåt och lack 0173 - 214 44 och hälsa från mig! Du känner väl Mange Holm?

Yammaretta skrev:
2170435 Tja!
Tacksam för alla tips!
Yammaretta

Hallå!

Jag ska lämna min till en kompis som lackar. Kostar inte mkt och jobbet blir bra. Men nu verkar det som att jag inte kommer att få tid till det dom närmaste dagarna.
Blir nog så att jag får åka till BB istället :)
Men om du har tid och vänta ett par dar så ska jag ta och ringa han och snacka lite?

//Johan

Yammaretta skrev:
2170435 Tja!
Tänkte höra mig för här först om det finns någon i Uppsalaområdet som lackar billigt och bra.. :)
Yammaretta

Jag vill oxå veta, med min "nya" begagnade toppkåpa kommer jag annars att få döpa min hoj till polkagrisen då hojen är vit och toppkåpan röd :hihi

Yammaretta skrev:
2170435 Tja!
Tacksam för alla tips!
Yammaretta

Tjena ! det finns en lackfirma bredvid Slangservice (på samma gata har jag för mig ,) fråga efter Raimond jag fick kanon pris på topkåpa samt sidkåpa :tummenupp

Mattias

.

nilzz skrev:
2170997 Hallå!

Jag ska lämna min till en kompis som lackar. Kostar inte mkt och jobbet blir bra. Men nu verkar det som att jag inte kommer att få tid till det dom närmaste dagarna.
Blir nog så att jag får åka till BB istället :)
Men om du har tid och vänta ett par dar så ska jag ta och ringa han och snacka lite?

//Johan
Absolut jag har inte så jätte bråttom,men hör av dig om och när du pratat med honom...tack som fan/Yammaretta

Yammaretta skrev:
2171306 Absolut jag har inte så jätte bråttom,men hör av dig om och när du pratat med honom...tack som fan/Yammaretta

Okej! Ska slå han en pling!

Lackar själv billig o bra=)
En 800 för hela moppen..Sist blev det lite dyrare pearlen kostar 18k litern men det gick inte åt så mycket :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul