Någon som läser på roadracing.se?

Artiklarna (och bilderna) på rr.se är bland den intressantaste läsning som finns i roadracingväg i Sverige. Jag tycker ni gör ett härligt jobb! Det är otroligt viktigt att roadracingsporten syns, i detta fall på nätet, både för allmänt intresserade, för inbitna, och för andra som kan bli framtida sponsorer.

Det ni på rr.se gör är både viktigt och jäkligt kul för oss som läser. För att bli en aning off-topic så saknar jag en motsvarande bevakning av rookieklasserna. Det vore kul och inspirerande både för rookisarna själva och dom som vill börja med sporten att läsa om resultat och vedermödor för dom som nyss har börjat tävla. Det tror jag skulle kunna vara en mycket god hjälp eftersom när man försöker att komma igång från scratch så har man oftast tusen och en frågor, kunskap som oftast redan finns någonstans.

Jag menar inte att rr.se ska sköta bevakning av rookieklasserna, men det vore kul om det fanns en motsvarande sida om sportens "korpserie".

Last edited:
Tittar i princip varje dag, en riktig kanonsida! Men uppdatera gärna totalresultaten lite snabbare (Chrille!!!). Dina kåserier är för övrigt superbra Jenny, keep up the good work! :tummenupp

Jepp, inne och snokar några gånger i veckan. Ni gör ett kalasjobb! Kämpa på!

Skoltidningsvarning över intervjuerna. Kan vara kul för den som går i skolan men saknar intresse utanför grindarna. Alltså för såna som jag.

Är inne flera gånger i veckan och kikar igenom sidan, och läser allt nytt som dyker upp. Tycker att ni gör ett utomordentligt bra jobb, synd bara att undertecknad inte har kunnat delta mer... :(

Macho Woman skrev:
Jag kör den gamla vanliga frågan: är det någon som läser det som skrivs på rr.se eller jobbar man i onödan? Jag som artikelskribent och Claes som är webmaster undrar. Har någon läst senaste racerapporterna t.ex?

När det gäller fortsatt arbete med sidan vore det guld om ni kunde ge förslag på någon intressant person att intervjua eller något speciellt ni vill se en artikel så kom med förslag. Vi blir mycket tacksamma! (Intervjuer med Jimmi Lindén, Johan Reuterholt och Robban Augustsson är på väg upp.)

Är inne på roadracing.se varje dag. Tycker det är en jättebra site och det är Ni som gör den till vad den är! Gillar dina intervjuer Jenny :) Fick jag önska något så var det bättre poängsammanställning, med uppklassningspoängen i separat kolumn.
Forumet är kanon, inte så mycket pajkastning som här tex.

Tack
/JPS

Macho Woman skrev:
Jag kör den gamla vanliga frågan: är det någon som läser det som skrivs på rr.se eller jobbar man i onödan?

Läser och använder rr.se som "bakgrundsinfokälla" till media så fortsätt väldig gärna att skriva/fota/lägga upp resultat etc...

:tummenupp

Tycker att det är dåligt att man inte har räknat ihop totalställning 2004 speciellt med tanke på att det är SM-final på söndag...

"sammandrag av Bike Week"

250r
8 rader...

125r
"och sjundeplacerade Robert Gull som nyss fyllt 13"...

Rookie 1000 ...
" John Tjelander, som låg trea i serien innan racet, kom iväg halvbra i starten. Han tappade sedan ännu mera tid då han var tvungen att åka utanför banan ut ur depåkurvan på grund av förare som kraschat och blev liggande på banan. Han slutade till sist på nionde plats.
:va
Personligen tycker jag att (SM i )250r där en hel del av förarna även kör i EM och Robert Gull som körde sitt första race i (SM i) 125r är betydligt mer intressanta än rookie1000JohnTjelander.

Tc skrev:
Tycker att det är dåligt att man inte har räknat ihop totalställning 2004 speciellt med tanke på att det är SM-final på söndag...

Personligen tycker jag att (SM i )250r där en hel del av förarna även kör i EM och Robert Gull som körde sitt första race i (SM i) 125r är betydligt mer intressanta än rookie1000JohnTjelander.

I hear you loud and clear, brother! Vi jobbar på att hitta någon som kan och har tid att göra tabellsammanräkningen direkt efter racen.

Det var jag som skrev racesammanfattningarna och jag håller med dig. Det var första gången jag skrev just sådana dock och jag tycker att jag har lärt mig en del på att göra det. Tyvärr, vet jag nog inte tillräckligt mycket om 250R för att skriva bra sammanfattningar på de racen. Ska se till att informera mig själv på Knudan genom att gå runt och snacka med förarna.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back