Någon som läser på roadracing.se?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag kör den gamla vanliga frågan: är det någon som läser det som skrivs på rr.se eller jobbar man i onödan? Jag som artikelskribent och Claes som är webmaster undrar. Har någon läst senaste racerapporterna t.ex?

När det gäller fortsatt arbete med sidan vore det guld om ni kunde ge förslag på någon intressant person att intervjua eller något speciellt ni vill se en artikel så kom med förslag. Vi blir mycket tacksamma! (Intervjuer med Jimmi Lindén, Johan Reuterholt och Robban Augustsson är på väg upp.)

Macho Woman skrev:
Jag kör den gamla vanliga frågan: är det någon som läser det som skrivs på rr.se eller jobbar man i onödan? Jag som artikelskribent och Claes som är webmaster undrar. Har någon läst senaste racerapporterna t.ex?

När det gäller fortsatt arbete med sidan vore det guld om ni kunde ge förslag på någon intressant person att intervjua eller något speciellt ni vill se en artikel så kom med förslag. Vi blir mycket tacksamma! (Intervjuer med Jimmi Lindén, Johan Reuterholt och Robban Augustsson är på väg upp.)

Intervjua Fredde Watz!

Som gammal superbikeförare följer jag slaviskt resultat och rapporter på eran hemsida. :tummenupp
Hoppas många visar intresse så ni får fortsatt motovation att uppdatera denna eminenta sida.

M.V.H
Micke

Jag läser, och jag gillar det mesta jag läser. Dock tycker jag du ska försöka intervjua toppen mer.

Japp. Läser artiklar, annonser, resultat, o kollar bilder. Ni gör ett bra jobb!

Macho Woman skrev:

Varje dag kollar man igenom rr.se och om det inte var för att jag vet att det är ett jättejobb så skulle man vilja läsa nytt var dag. Så mer mer mer!!!

Intervju med typ Svemo, någon med utomlandserfarenheter, träningsläger, tävlingar, flaggvakter, tävlingledare, sponsorer, idrottsministern, Göran Persson. Ge de vad de tål Macho Women, bara fantasin sätter stopp för er framfart.
Tack
//musse

Inte vart inne på sidan förut.. kan bara säga mycket bra sida! enkel o hitta o kul läsning! Även för en relativt okunnig!!

//bam

Visst besöks sidan regelbundet. Ni gör ett fin fint jobb. Jag har bara ett önskemål. Jag hänvisar sponsorer och andra intresserade till rr.se för att kolla resultat o poängstälning osv. Tyvärr så är det lite sent uppdaterat. En liten förbättring där så blir jag :banana

Gött att höra! Funderar på att intervjua Eva Gödke. Kan det vara något? Vi kan ju prata om pudeln Max...

Fredde Watz är given. Ska bara skriva färdigt de tre jag har på lager och sedan ska jag försöka få tag på snabbe rackarn.

Vad är det som är sent uppdaterat? Vi är dåliga på att räkna ihop serieställningen men annars ligger vi rätt bra till, va?

Last edited:
Klart att man läser, men se till att uppdatera resultaten after race :tummenupp

Jag läser för glatta livet, mkt trevlig läsning och bilderna går verkligen inte av för hackor dom heller :tummenupp . Kanonbra jobbat!!!

Fortsätt

skriva! Fortsätt skriva! Fortsätt skriva... Instämmer med tidigare talare att det skulle vara kul med intervjuer av snabba åkare och tips till oss som vill vara snabba "Så här går det fort som f-n!!!!!!!!!!!"
Åsså resultatuppdateringen....
Annars :tummenupp

Jag vill läsa en intervju med Gubbstrutt! :banana

Dagens jag-mötte-Lassie: Miinin med flickvän sprang förbi utanför 52:ans café idag när jag satt där och smaska i mig mjukglass och pratade med min kickboxningsinstruktör. Miinin verkade lite yr i mössan, verkade inte riktigt veta vart de skulle ta vägen. Iofs, vem kan klandra killen, med tanke på Herrljungas gigantiska stadskärna kan vem som helst springa vilse här. :D

Last edited:
Är ofta inne på RR.SE, håller med tidigare inlägg om uppdateringen, kan bli lite snabbare :rolleyes: För övrigt så läser jag alltid alla racerapporter och intervjuer. Riktigt bra sight dessutom! :tummenupp

*/ ?>
Back