Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bebbe skrev:Japp, är det någon som skulle kunna tillverka en bromsskiva till min Polinikopia? Infästningen till hjulet är samma som på en tex 14e. Skillnaden är den att jag skulle vilja ha en med en ytterdiam på 145mm.
kolla i gula sidorna efter plåtmek. om nån laserskär dom klarar det och fjäska som fanbebbe skrev:Japp, är det någon som skulle kunna tillverka en bromsskiva till min Polinikopia? Infästningen till hjulet är samma som på en tex 14e. Skillnaden är den att jag skulle vilja ha en med en ytterdiam på 145mm.
Meli skrev:Köp en ny istället... Kostar iofs lika mycketsom halva hojjen!
Rostfritt0nicke0 skrev:Vad är det för matrial i bromskivorna vanligt stål?? Man skulle väll kunna göra ett par i rostfrittstål?![]()
Fassberg skrev:hmm så det är vanligt rostfritt i skivorna, gissar på 3mm gods eller??
Om jag kan få tag på hål delning, samt ytter och innermåt eller allra helst en vad ritning på bromskivan är det int ehelt omöjligt kan kan skaffa fram... ska själv fixa till min cykel Blata copian men har inte fått hem den ännu så har inget att mäta på....
Fassberg skrev:äh.. cad-ritning ska det ju stå inte "vad-ritning"
vågar inte gissa på priset men har känningar som jobbar med robbotstyrd vattenskärning, tänkte jag skulle snacka med dom....återkommer så fort jag vet mera...
Fassberg skrev:hmm så det är vanligt rostfritt i skivorna, gissar på 3mm gods eller??
Om jag kan få tag på hål delning, samt ytter och innermåt eller allra helst en vad ritning på bromskivan är det int ehelt omöjligt kan kan skaffa fram... ska själv fixa till min cykel Blata copian men har inte fått hem den ännu så har inget att mäta på....
bebbe skrev:Jag behöver ingen bromsskiva. Fick tag i en från en GRC som passade bra (efter lite modefiering).
Så här blev det![]()
Skorpan skrev:och när blir det åkning för dig då bebbe?
det är dags nu![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT