Någon som kan svetsa?

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
Någon i Stockholmsområdet som är duktigt på att svetsa? :) Skulle behöva hjälp med att svetsa ihop 3 stålrör till en ställning, eller 5 rör om man räknar med "fötterna". Det är väl inte så avancerat egentligen kanske.. Någon som kan och vill tjäna en hundralapp eller två? :)

Här är en snabbskiss som visar ungefär hur det ska se ut:

Det är en ställning för galgar alltså, med två fästen högst upp så man kan skruva dit en hylla/planka.

Bifogat

• Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    42.9 KB · Visningar: 51
shoei skrev:
2559692 Någon i Stockholmsområdet som är duktigt på att svetsa? :) Skulle behöva hjälp med att svetsa ihop 3 stålrör till en ställning, eller 5 rör om man räknar med "fötterna". Det är väl inte så avancerat egentligen kanske.. Någon som kan och vill tjäna en hundralapp eller två? :)

Här är en snabbskiss som visar ungefär hur det ska se ut:

Det är en ställning för galgar alltså, med två fästen högst upp så man kan skruva dit en hylla/planka.

Det finns duktiga svetsare i Stockholm det kan jag garantera:tummenupp
Och till ditt svetsjobb så behöver dom inte ens va duktiga så då finns det ju ännu fler:tummenupp :tummenupp

Lycka Till!

Last edited:
Frasse Fräs skrev:
2559970 Har du råd med R1:a har du råd att lämna in till verkstad för tillverkning...kostar max en smörgåstårta... SNÅLJÅP

Vad är det för svar?

Är väl bättre att fråga någon här som kanske kan göra det än att åka till nån odräglig och smutsig garageråtta som klagar över hur mkt han har att göra.

Ingen?

shoei skrev:
2560069 Vad är det för svar?

Är väl bättre att fråga någon här som kanske kan göra det än att åka till nån odräglig och smutsig garageråtta som klagar över hur mkt han har att göra.

Ingen?

Sorry för mitt förra menlösa inlägg, hör kommer ett mer seriöst..
http://gulasidorna.eniro.se/query?w...street=&district_name=stockholm&advanced=&ax=

Leta reda på nån liten firma där du kan svänga förbi med en hundring och ett par dricka backar eller liknande som betalning!

shoei skrev:
2560069 Vad är det för svar?

Ingen?

Det jag menade var att du behöver inte kasta ut några pengar eftersom konstruktionen var så enkel. Intrycket som jag fick var att det var pengarna som klämde och inte något annat. Då menade jag på att det knappast lär kosta dig mer än en smörgåstårta för cirkus 300kr.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg