Någon som kan rapportera från Gw2 release festen?

FolkE

TyresoMoto.tk
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
On G
Någon som var där och kan berätta lite om filmen? Undrar också om vår crosscart var med i extra materialet..?

det var en kille i svart som körde i sthlm!! det är iaf vad jag har hört..

Jag var ju där... försökte glo runt å känna igen folk. såg väl en del.. men ingen man kände nog å gå å prata med. Eller, jo vissa.. men äh!... får bli bättre nästa år.

angående filmen! Jag har ju inte sett första filmen, men det varla Ok.. den är ju lite av en egen genre.

Jo det var rätt trevligt, mycket hojfolk och bra bira , tur att man hade chaffis så att man kunde dricka obegränsat :öl !
Men fan vad svårt det är att känna igen folk i sin civila mundering, :p haha.

Sammanfattningsvis en helt ok onsdag :tummenupp

/Nitrous

Jo, nog vart det fest igår allt. Det räckte inte med att vara på GR-festen utan vi drog vidare efter det. Bakis som en ... ja... finns inte beskrivning på hur jag mår. Men filmen var bra :rolleyes:

Det var helt okej...men jag kände inte igen så många i kläder (vanliga kläder) ;)

Hade 3 roliga killar med mig var av en av dom var fästmanen själv och fick en hel del goa skratt under kvällen.

Njöt av maten och filmen. Jag kan gladeligen erkänna min dubbelmoral inför en sådan film.

Undrar i vilket hörn du gömde dig i Swedie, för dig såg jag inte.

Hornet, du måste börja äta mat och inte bara piller. Går du ner mer snar kan du inte mästra din hoj längre ju :hej

Synd att inte Prillan var med, men till Badtoy säger jag tack för filmen :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park