Någon som kan photoshoppa min NS

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Undrade om någon kunde ta sig den dyrbara tid och photoshopa min hoj i Kawagrön. Har nämligen redan bestämt mig för det och ska lämna in på lackering senare i vinter. Har sett flera hojar här på sidan som på ett roligt vis fått sig en annan färg i photoshop.. tänkte bara om någon ville förbarma sig över mig så jag får se hur det skulle kunna tänkas bli :)
Inte min hoj på bilden men rätt lik. hoppas det går bra med den bilden.
Alla kåpor, tanken ska alltså vara i kawagrön + fälgar.

Bifogat

• nsvisa mindre.jpg
    nsvisa mindre.jpg
    137.4 KB · Visningar: 158
philsson skrev:
Undrade om någon kunde ta sig den dyrbara tid och photoshopa min hoj i Kawagrön. Har nämligen redan bestämt mig för det och ska lämna in på lackering senare i vinter. Har sett flera hojar här på sidan som på ett roligt vis fått sig en annan färg i photoshop.. tänkte bara om någon ville förbarma sig över mig så jag får se hur det skulle kunna tänkas bli :)

Eh! Varför ska du göra om den där, helskön färg på den ju... Satsa på att färga om bakfälgen till svart istället så är den fullbordad!

Esquina skrev:
Eh! Varför ska du göra om den där, helskön färg på den ju... Satsa på att färga om bakfälgen till svart istället så är den fullbordad!
"Inte min hoj på bilden men rätt lik".
Alltså min hoj ser liknande ut. Lite mörkare blå har jag bara och den ser facktiskt rätt ordentlig ut dock några få prickor i lacken som inte är så slitstark.. fått bensin på en kåpa som nu är helt förstörd samt att jag har fått hål i tanken. :P så nu håller jag på med allt förarbete inför omlackeringen.. för sent dude. :gnissla

philsson skrev:

Vaddå din?

Det där är Nomolas hoj! :7peta

Edit: ajfan, slarvläste.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...