Tack för tipset, jag ska se om jag kan nysta lite i det

Jag har en annan ledtråd också i att det ska finnas en snubbe i danmark som kör en sån här motor som ren showmotor, har tänkt att jag ska försöka höra av mig till honom och höra ifall han kanske kan vara behjälplig med kunskap och/eller delar. Men just nu är det (fortfarande) mest orken och tiden som tryter, har annat som brådskar desto mer...
Edit: Kan ju passa på att flika in att egentligen så stör det mig inte sådär jättemycket att motorn inte är startklar om jag ska vara ärlig. Det är inte så att jag har någon direkt brådska att få igång den, jag har inget behov av att kunna köra den i tid och otid, det är aldrig så att jag tänkt "Fan, nu till helgen skulle jag verkligen behöva dra igång den för att göra detta och detta". Den fyller en rätt bra funktion redan nu, nämligen att den förgyller min vardag varje gång jag ser den. Jag går ut i verkstan, får syn på stjärnan och tänker "Fan vad ball den är, tänk att jag har en sån". Visst, det hade såklart varit ännu fräckare om den gick att starta någon gång ibland. Men ärligt talat vetefan när jag skulle få tillfälle att göra det egentligen, tror det blir halvpopulärt att veva igång den här i grannskapet med grannar och kreatur inpå knuten...

Just nu är jag rätt nöjd med att den ger mig en liten humörboost då och då, gudarna ska veta att jag behöver så många såna jag kan få just nu...