Någon som kan låna ut en hoj mot betalning?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Någon vänlig själ, som mot betalning kan tänka sig att låna mig en hoj nästa helg?

Jag ska ta banlicens... (hojlös i stundens skrivande)

Åker bil med släp (hojen på släpet) till sviestad på fredag eftermiddag. Ingen körning med hojen på fredag... Teori kl 18-21.

Sedan körning på bana lördag eftermiddag, är ju utbildning så det blir lugnt tempo, ingen gasa helvete direkt :)

Och skulle något hända mot förmodan, så köper jag en likvärdig hoj som jag lånade - så byter vi.

Mvh

Micke

IronMike skrev:
2389759 Någon vänlig själ, som mot betalning kan tänka sig att låna mig en hoj nästa helg?

Jag ska ta banlicens... (hojlös i stundens skrivande)

Åker bil med släp (hojen på släpet) till sviestad på fredag eftermiddag. Ingen körning med hojen på fredag... Teori kl 18-21.

Sedan körning på bana lördag eftermiddag, är ju utbildning så det blir lugnt tempo, ingen gasa helvete direkt :)

Och skulle något hända mot förmodan, så köper jag en likvärdig hoj som jag lånade - så byter vi.

Mvh

Micke

Är du sugen på att köra Mille kanske det kan gå att lösa. Ska höra med tjejen ikväll och sen ska jag höra med verkstaden i veckan, har inget tändningslås för tillfället men det ska nog fixa sig. Har släkten en mil från Sviestad och skulle gärna hälsa på dem igen.

EDIT: Och då kommer jag självklart och lämnar hojen till dig på Sviestad och hämtar den sen så slipper du ha släp med dig.

imaster skrev:
2389765 Är du sugen på att köra Mille kanske det kan gå att lösa. Ska höra med tjejen ikväll och sen ska jag höra med verkstaden i veckan, har inget tändningslås för tillfället men det ska nog fixa sig. Har släkten en mil från Sviestad och skulle gärna hälsa på dem igen.

EDIT: Och då kommer jag självklart och lämnar hojen till dig på Sviestad och hämtar den sen så slipper du ha släp med dig.
Det vore ju helt otroligt om det gick att lösa. Du får säga till vad du vill ha i hyra :tummenupp (mille har jag för övrigt haft själv, så jag är inte ovan vid twin)

Mvh

Micke

IronMike skrev:
2390899 Det vore ju helt otroligt om det gick att lösa. Du får säga till vad du vill ha i hyra :tummenupp (mille har jag för övrigt haft själv, så jag är inte ovan vid twin)

Mvh

Micke

Det är en gathoj, bara så det är ok. Jag återkommer imorrn vid tre, fyra tiden (om sådär en tolv timmar... :näsblod). Personligen hade jag tyckt det var kanon. Men kan du vänta till imorrn eftermiddag så får vi se... :)
Om du kunde sponsra soppa (80 mil x 0.7) och sen är det helt upp till dig extra så har vi en deal. Men som sagt, jag meddelar imorrn!

imaster skrev:
2391056 Det är en gathoj, bara så det är ok. Jag återkommer imorrn vid tre, fyra tiden (om sådär en tolv timmar... :näsblod). Personligen hade jag tyckt det var kanon. Men kan du vänta till imorrn eftermiddag så får vi se... :)
Om du kunde sponsra soppa (80 mil x 0.7) och sen är det helt upp till dig extra så har vi en deal. Men som sagt, jag meddelar imorrn!
Fair enough... Jag pyntar din soppa. Dealen utöver kan vi ta på pm, vad som helst, ett bättre bakdäck, eller nåra plattor bira, eller nåra jeepdunkar soppa, en kram, eller en 5 hunka till, va vet jag :)

(det funkar fint med gathoj... det kommer köras lugnt nåra varv inkl teori-prat vad jag hört)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg