Någon som kan låna ut depåstöd fram?

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Hej
Jag har beställt nytt framdäck och kan inom någon vecka behöva et depåstöd fram. Tänkte kolla om någon har och kan tänka sig låna ut sitt?
Har för mig att det ska vara ett där 2 kulor/stavar sätts inunder framgafflarna.

//Andreas

Tänk på att om du ska använda dig av depåstöd fram så måste du använda ett stöd bak med, annars kommer hojen att välta!!!

Har stöd fram du kan få låna nån dag, bara de inte krockar med någon bandag. :)

Har oxå ett som går att låna om styret är ute på vift med sitt

Då jag inte använder depåstöd mer än när jag ska byta däck så tyckte jag att köpa ett var lite onödigt , men jag vet att det finns depåstöd på biltema.

resa fran och tillbaka till det lånade ett par ggr plus sexpack öl för hyra torde snart överstiga biltemas stöd... bara ett tips.

Har både bak och fram men när det är så billigt på biltema förstår jag inte poängen.

resa fran och tillbaka till det lånade ett par ggr plus sexpack öl för hyra torde snart överstiga biltemas stöd... bara ett tips.

Har både bak och fram men när det är så billigt på biltema förstår jag inte poängen.

Någon hyra hade jag inte tänkt ta och resa en gång till Biltema måste man ju med göra så räknar man så blir det en extraresa bara.. :tungan

upp till dig... nästa gång då?

Har du lite svårt att acceptera att inte alla vill göra precis som du tänker dig eller? :va
Om han byter en gång eller varannat år så varför lägga tid, pengar, förvaring av depåstöd då? Låt han gör som han vill.

Nej självklart gör ni som ni vill!

Har du lite svårt att acceptera att inte alla vill göra precis som du tänker dig eller? :va
Om han byter en gång eller varannat år så varför lägga tid, pengar, förvaring av depåstöd då? Låt han gör som han vill.

Lyfter man i framgafflarna?

Borde funka lika bra för motard?

Finns olika varianter. Den jag har vilar som en liten vagga i framgaffelns nedre del. Personligen tycker jag egentligen bättre om den varianten som går upp under styrkronan men fick stället i present.
Du är välkommen på fika och testa om det funkar på din båge. Det kan jag däremot förstå att man vill göra innan man köper :krama

Köpte mig ett biltemadepåstöd... men kan då meddela att delen som går in i gafflarna är för stor(läs: tjock) :/

EDIT: Man kunde köpa till ngn påbyggnadssats, några som inte går in i gafflarna, funkar dom lika bra?

Last edited:
Piggarna ska inte gå in i hålen, utan bara det koniska på piggarna som ska gå upp i hålen. Går dom för långt kommer piggarna att vila på hjulaxeln, och vad kommer hända när du drar ut hjulaxeln då? Och vilka ord kommer du uttala högljutt i följd när du ska försöka få i hjulaxeln igen? :va

Last edited:
Piggarna ska inte gå in i hålen, utan bara det koniska på piggarna som ska gå upp i hålen. Går dom för långt kommer piggarna att vila på hjulaxeln, och vad kommer hända när du drar ut hjulaxeln då? Och vilka ord kommer du uttala högljutt i följd när du ska försöka få i hjulaxeln igen? :va

låter som om du har egen erfarenhet, det har jag med :4skrika

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...