Någon som kan hemsidor?

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Skulle behöva ha hjälp med att konstruera en lätthanterlig hemsida. Som jag lätt kan ändra och lägga till saker på, med möjlighet att ladda upp bilder och lite annat. Kan ge en liten betalning för utförd tjänst :rolleyes:

PM mig! :D

Här hade jag som vanligt tänkt lägga in en länk till Högströms Tekniska men till min
stora förtvivlan ser jag att företaget har upphört! :(

Du får gärna förklara lite mer hur du hade tänkt att sidan ska vara :) din förklaring täcker in ungefär allt utom webbshoppar. ska det vara en enda sida där du skapar nya inlägg (blog) eller ska det vara flera undersidor för till exempel text/video/bilder?

Du får gärna förklara lite mer hur du hade tänkt att sidan ska vara :) din förklaring täcker in ungefär allt utom webbshoppar. ska det vara en enda sida där du skapar nya inlägg (blog) eller ska det vara flera undersidor för till exempel text/video/bilder?

plastpappa med polare ska dra igång en MC-lack, sen vill jag även ha med lite info om min importverksamhet. Så något snyggt, stilrent. Med möjligheter att ladda upp bilder på, nyhetsbrev, prisregister, kontakt info och lite annat sånt smått och gott.

Höll på lite med hemsidor för massa år sen men glömt och förträngt det mesta så jag vill ha någon som gör det så jag slipper skämmas över mitt arbete, hahaha

..och Umbraco...
http://umbraco.com/

Orsaken till att jag tipsade om Orchard är att det, till skillnad från många andra(undantaget bloggverktygen), verkar vara oerhört simpelt att komma igång med även utan förkunskaper..

Har inte testkört Orchard så jag kan inte säga att jag har nån större koll på det. Fördelen med WP eller Drupal är väl storleken på communityn. Det finns en uppsjö av plugins och teman så man behöver egentligen "aldrig" implementera något själv, om det inte är någon väldigt specifik funktionalitet man behöver.

Har inte testkört Orchard ...

Orchard har bara någon månad på nacken men verkar som sagt riktigt lovande! :tummenupp
Installeras plättlätt medelst Microsofts Web Platform Installer
Med på köpet får man då MS Webmatrix som är en lättviktig och enkel utvecklingsmiljö för bl.a. ASP.NET.

Last edited:
Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back