Någon som kan bygga hemsida ??

• Thread starter Thread starter Mrs. Laphroaig
  • Start date Start date

Mrs. Laphroaig

Guest
Ni som sett min hemsida vet att det borde delas ut kräkpåsar till alla besökare...
Skulle vilja ha ett helt annat utseende, försöka få dit fler personer, kanske en räknare så man ser hur många som är där etc etc

Nu till mitt största problem: Jag kan inte ett skit om bygga hemsidor och denna hemsida sköts av mitt ex som jag verkligen vill slippa.

Någon som kan bygga en sida åt mig ?
Kanske finns det gratis, svenska sidor där man kan bygga ?
Kanske är det någon som har utrymme och som kan tänka sig att hjälpa med och få lite betalt för det ?

Maila, skriv PM eller skriv här. vilke som :)

Mrs. Laphroaig skrev:
2209971 Ni som sett min hemsida vet att det borde delas ut kräkpåsar till alla besökare...
Skulle vilja ha ett helt annat utseende, försöka få dit fler personer, kanske en räknare så man ser hur många som är där etc etc

Nu till mitt största problem: Jag kan inte ett skit om bygga hemsidor och denna hemsida sköts av mitt ex som jag verkligen vill slippa.

Någon som kan bygga en sida åt mig ?
Kanske finns det gratis, svenska sidor där man kan bygga ?
Kanske är det någon som har utrymme och som kan tänka sig att hjälpa med och få lite betalt för det ?

Maila, skriv PM eller skriv här. vilke som :)
Det är inte så svårt om man kollar lite på det själv.. Jag har byggt en som ligger online, har ingen som helst "skola"..

Kolla på det själv, öppna "anteckningar" och börja bygga!

Gå in på DC++ ladda ner Macromedia Dreamweaver, slå över till grafiskt läge sen är det bara att testa sig fram. Ungefär som att jobba i photoshop.

ghandi skrev:
2210080 Gå in på DC++ ladda ner Macromedia Dreamweaver, slå över till grafiskt läge sen är det bara att testa sig fram. Ungefär som att jobba i photoshop.

Tyvärr kan jag inte jobba i photoshop heller :3freak

Asså det e klipp o klistra, kan du med paint i windows kan du ordna en sida i det progget.

JonasSE skrev:
2210927 ta kontakt med killarna som gjort denna sida: www.2advanced.com

Tack för den! Ska fundera ut en coolt intro och skin till min sida ser jag! :tummenupp

...hmm..hur använder man nu Flash MX?? :va Ähh...det ordnar sig... ;)

Btw...Mrs:L
Lycka till :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP