repan
Gudomlig sporthojare
Enligt johans mc i gbg så är "botten och mellan register är mycket sämre på RR. Detta gör den tråkig på väg." Har någon kört zx6rr? Är det sån j*vla stor skillnad mellan zx6r och zx6rr? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
brinckis skrev:Enligt johans mc i gbg så är "botten och mellan register är mycket sämre på RR. Detta gör den tråkig på väg." Har någon kört zx6rr? Är det sån j*vla stor skillnad mellan zx6r och zx6rr?![]()
Mavve skrev:Köp RR och borra den om du absolut tycker att den är pissetråkig....
Det hade jag gjort.
Zeb_Macahan skrev:Frågan som kvarstår är då: Varför inte köpa 636 från början då?
//jaG
brinckis skrev:för jag tänkte köra både på bana och på gata med den ... sen är det snyggare med svart ram o sving också![]()
Alltså, RR finns ju för att det ska gå att tävla i 600 klassen, det går inte med 636 kubik, därför finns den samt att det är lite mer racinglullull på den. Ska du köra bana utan att tävla i den klassen finns ju ingen som helst anledning till att köpa den.brinckis skrev:för jag tänkte köra både på bana och på gata med den ... sen är det snyggare med svart ram o sving också![]()
brinckis skrev:Enligt johans mc i gbg så är "botten och mellan register är mycket sämre på RR. Detta gör den tråkig på väg." Har någon kört zx6rr? Är det sån j*vla stor skillnad mellan zx6r och zx6rr?![]()
Mattias skrev:Men faktum kvarstår, ska du inte tävla så är 636:an BRA mycket roligare att köra. Fan vet om du verkligen behöver slirkoppling, annan konfiguration på insprutningen och svart ram och sving. 636 är en bättre gathoj.
Ska du rejsa så har Cralle finfina ZX6RR-ar till salu, då behöver du inte oroa dig för att du har för dåligt material heller. 95000:- perstyck kostar de.
Ja en ex-cralle hoj skulle man haSteelbeek skrev:och SM vinnar hojar (jävligt lättmekade också)
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |