Någon som kör med Wings på sin KTM?

såg ju helt okej ut även till min husa. Men jag hittade ingen prisuppgift på sidan, eller är jag bara blind?

Här har ni grabbar!

Man får maila och fråga om prislistan,
Här är den listan jag fick för en månad sen ungefär (dom kör någon vinter/vårkampanj nu)

wings.JPG

Jag säger bara KÖP!!!

Är riktigt bra finish, köpte ett till min 690Enduro R. Har även köpt tidigare när jag hade en 625 -04 då köpte jag ett dubbelsystem som egentligen var till -05 men hade en egen lösning på det hela då. Gorazd är bra att ha med att göra & priset är oslagbart, skulle aldrig köpa ett Akra med tanke på vad de kostar, minst lika bra finish om inte bättre än Akra.

Visst kan kännas lite krångligt att betala men det är inga problem. Tror jag gav 3800:- inkl frakt till min 690.

Jag har dubbelpipit Wings Carbon till min 625a och är mycket nöjd. Både ljudmässigt och utseende. Dock vet jag inte hur mycket de gör effektväg då jag inte kört något speciellt med orginal.
Är iallafall mycket nöjd! :)

Har Wings slutat med helcarbon slipon?

Börjar misstänka att posten har slarvat bort min ljuddämpare! Paketet gick från slovenien förra tisdagen, men såfort det är monterat ska det recenseras!

Sitter ett par Wings på min 690 SM och jag tycker att dom låter jäkligt gött och ser bra ut och känns gedigna men sen har jag ju inte en aning om hur det låter med orginal ljuddämpare. Dom ligger i en låda i garaget.

Ni som har beställt.

Har ni gjort det via deras mail eller missade jag någon beställningsfunktion på deras hemsida?
Hur har ni genomfört själva betalningen?

Jag har inte beställt någon gång men haft lite kontakt med han, man beställer via mail och betalar med paypal eller bank överföring typ (har jag för mig)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph