Någon som kör hoj fortfarande?

Marulc

Sommar?
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
KTM 640 SM -04 Akra-kittad
Är ute och kör varje dag det är plusgrader i götet.
Så om någon är sugen på att köra ihop så skicka ett mejl motsv.

Enda jag kör nu är minimoto..... :rolleyes: Tycker inte det är speciellt kul att köra hoj (riktig) när man hela tiden måste passa på hala brunnslock, våta löv eller allmänt förrädiskt underlag.

All heder till dig dock! :tummenupp

Jag e ute en sväng ibland då och då när det är väder för det
och suget blir för stort.... :banana
Så det skulle man kunna tänka sig ut och åka nån dag....

Det ligger inte så mycket grus på gatorna ännu, det ända som är lite jobbigt är när det är sand och vatten blandat det blir illa halt då :)

Idag bidde det sju väldigt fina mil! Blev till å med lite spännande när jag höll på att köra över en ekorre men den vände när den såg mig. :yoparty

Igår kväll såg jag nån som brände förbi i typ 200 blås på leden vid Fiskhamnen. Fantastiskt skönt ljud :)

Coola Ola skrev:
Igår kväll såg jag nån som brände förbi i typ 200 blås på leden vid Fiskhamnen. Fantastiskt skönt ljud :)

Senast idag varva ja ur henne på 4an :yoparty
men sen var de stopp :huvet

Jag tog en liten sväng i jakan i söndags.. Man fick en del roliga miner på macken.. Killen undrade om det inte var halt.. "Nej" svarade jag "bara om man gasar, svänger eller bromsar.."

amullo skrev:
Jag tog en liten sväng i jakan i söndags.. Man fick en del roliga miner på macken.. Killen undrade om det inte var halt.. "Nej" svarade jag "bara om man gasar, svänger eller bromsar.."

hehe var tvungen att sladda runt lite förra veckan jag med kunde inte hålla mig längre fast nu e det lite för halt kom ju snö!
suck det måste bli sommar snart!

//jocke

Marulc skrev:
Är ute och kör varje dag det är plusgrader i götet.
Så om någon är sugen på att köra ihop så skicka ett mejl motsv.

Du var inte i Partille och snurrade igår eller? Jag såg (och hörde!! :kär) en KTM igår, tyckte det såg ut som en blå Advenure om det finns nån sån, men jag är inte säker. Grymt i alla fall! Man skulle ha en offroadhoj också. :)

EDIT:
bild!

Bifogat

• 4689.jpg
    4689.jpg
    20.8 KB · Visningar: 72
Last edited:
Känns inte som om det är så många som kommer vara ute och köra imorgon om man kollar på väderleks rapporten... :)

Jomenvisst. Idag körde jag 4 mil runt stan, kunde inte komma på nåt bättre sätt att ta farväl av 2004. Jag kom däremot på, eller snarare upptäckte hur halt det kan vara på vita breda streck i gatan såhär års! Spännande när motorvarvet plötsligt stiger rätt mycket å rumpan försvinner en halvmeter åt sidan (inkl moms) när man vill åka rakt fram i ett rödljus race :3freak

Härligt som fan att gasa av sig lite iaf!

Metal_K12 skrev:
Jomenvisst. Idag körde jag 4 mil runt stan, kunde inte komma på nåt bättre sätt att ta farväl av 2004. Jag kom däremot på, eller snarare upptäckte hur halt det kan vara på vita breda streck i gatan såhär års! Spännande när motorvarvet plötsligt stiger rätt mycket å rumpan försvinner en halvmeter åt sidan (inkl moms) när man vill åka rakt fram i ett rödljus race :3freak

Härligt som fan att gasa av sig lite iaf!

Var det dig jag mötte på möndalsvägen,rödljuset vid Shell ?
Jag hade stånka och reflexväst.

Långa farbron skrev:
Var det dig jag mötte på möndalsvägen,rödljuset vid Shell ?
Jag hade stånka och reflexväst.

Jajjemen! Du syntes helt klart i din fina väst :)
Idag körde jag 10 mil runt hällesåker å härryda å så. Najjs som fan.

Mary skrev:
Idag tog jag en sväng på Duken!!! :banana
Inte så långt men kul var det!!!
Kräk, jag skall fan med bygga ihop min hoj och ut o köra lite snart... Kanske..
Måste hojja!!!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...