Någon som känner sig träffad?

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Ganska kul faktiskt, borde ju vara någon härifrån... hehe...

du borde gjort en poll där vi kunde rösta på den som vi tror det är. jag gissar på UT :D

Zana skrev:
Ganska kul faktiskt, borde ju vara någon härifrån... hehe...

Kul :confused: för att någon faller för grupptrycket så till den milda grad att han är livrädd varje gång. Kan sluta mycket illa. 30 mil avverkar man ju på en dag utan problem. Tycker synd om honom, motorcykelkörning ska inte vara en plåga utan en njutning.

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Kul :confused: för att någon faller för grupptrycket så till den milda grad att han är livrädd varje gång. Kan sluta mycket illa. 30 mil avverkar man ju på en dag utan problem. Tycker synd om honom, motorcykelkörning ska inte vara en plåga utan en njutning.

Jepp, riktigt kul... Men inte om man är brud med för mycket att tänka till med... Sorry, kom tillbaks när du bytt kön så ska du se att det faktiskt är kul. :arsele

Zana skrev:
Jepp, riktigt kul... Men inte om man är brud med för mycket att tänka till med... Sorry, kom tillbaks när du bytt kön så ska du se att det faktiskt är kul. :arsele

Detta är min personliga åsikt, du behöver inte hålla med.

Hade säkert tyckt att detta var roligt (tagit det på ett annat sätt) om det inte hade vart så att jag var nära att mista en god vän och hans tjej som endast hann att köra 30 mil på sin "värstinghoj", grupptryck eller inte, det kan inte jag svara på, vet dock att det ska mycket till för att han ska börja köra på gata igen.

Den där var ju uppe här redan 2004 om jag inte missminner mig, har för mig att han fanns på detta forum samt hade en R1 visade det sig. Kommer dock inte ihåg hela historien.

Att folk alltid ska skylla på grupptryck och andra bortförklaringar.
Det är personen i fråga själv som har ansvaret, personen som startar hojen och åker iväg.
Har man inte mer stake i sig att man inte vågar säga ifrån och köpa en hoj som man klarar av, ska man inte ens ha körkort!

2fast4hjo skrev:
Detta är min personliga åsikt, du behöver inte hålla med.

Hade säkert tyckt att detta var roligt (tagit det på ett annat sätt) om det inte hade vart så att jag var nära att mista en god vän och hans tjej som endast hann att köra 30 mil på sin "värstinghoj", grupptryck eller inte, det kan inte jag svara på, vet dock att det ska mycket till för att han ska börja köra på gata igen.

2fast4hjo skrev:

Lena det var absolut inte grupptrycket som fick mig att köpa den cykeln. Det var en barndomsdröm som blev sann. Tyvärr varade bara drömmen alldes för kort stund. Det var ju inte min första cykel heller hade ju haft två stycken innan.

Alica skrev:
Att folk alltid ska skylla på grupptryck och andra bortförklaringar.
Det är personen i fråga själv som har ansvaret, personen som startar hojen och åker iväg.
Har man inte mer stake i sig att man inte vågar säga ifrån och köpa en hoj som man klarar av, ska man inte ens ha körkort!

Du menar säkert inget illa om mig men vill bara säga min sak så ingen tror något dumt.
Det var ingen singelolycka som berodde på hög fart, lek eller liknande saker.
Olyckan skedde under en samåkning. Jag var på väg om en bil som helt plöstligt svänger vänster. Det är polisens uppgift nu att reda ut vem som gjorde fel.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back