Någon som känner igen en sådan här kontakt?

minid

Ny medlem
Gick med
19 May 2010
Hoj
2010, KTM 690 SMC
Jag ska göra mig en egen adapter kabel till min cykel för att kunna byta ut mitt blinkersrelä.

Så jag undrar bara vad en sådan här kontakt som på bilden vad den heter eller kallas för?
Det är bara kontakten jag är ute efter.. Det som syns på bilden är original blinkersrelä där det sitter fast en sådan kontakt jag är ute efter..

img04571.jpg

Tack på förhand!

Ja jo jag har tänkt på det med.. :tummenupp Men det ska inte vara lätt alltid.. :yoparty

Jag tycker det hade varit bättre med en kontakt istället. Snyggare och lättare om man vill återställa det till original någongång.

Det finns sånna kontakter men de jag hittar är endast de som har 3 pins istället tyvärr..

Minna bakre blinkers har den, vad dom heter vet jag inte.
Jag har en GSX 1400-06 och den har dom kopplingarna.

BRL-67

Åk in på elfa med kopplingen så ska dom nog kunna hjälpa dig! Ena riktiga nördar duktiga som fan iaf där jag varit.

Ok.. Jo det kan jag prova med. Har kollat deras sida men jag har inte hittat den.. Letat överallt känns det som.. :D

Är det till en KTM så har de alla sina kontaktstycken till salu för småpengar.

Jag fixade faktiskt idag ett relä med adapter kabel som hade med tre pin istället.
I och med att kontakterna var lika stora på bredden men inte på höjden så fungerade de ihop men jag fick klippa bort "lås" funktionen på den nya 3 pin kontakten sen var det bara att trycka dit originalet och voila...!!! :D

Köpte Relä för LED blinker med adapter kabel hos Bikeline i Malmö om någon skulle behöva något liknande.

Tack för era svar!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...