Någon som känner igen detta felmedd? (BLIR GALEN!)

FolkE

TyresoMoto.tk
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
On G
Jävligt snart åker skiten ut från balkongen! Har råkat ut för årets mest irriterande felmeddelande. När jag lyssnar på musik i winamp och det kommer en låt med felaktig sökväg så dyker det upp. För att få bort det och gå vidare till nästa låt får man sitta som en jävla hackspett på musen och klicka ner likadana rutor i ca 20 sek. Nej det är inte irriterande!

Blir överlycklig om någon lyckas hjälpa mig.
Bifogar en bild på meddelandet.

Åååh nu kom det igen, snälla hjälp! :huvet :gnissla

Bifogat

• felmedd.jpg
    felmedd.jpg
    25.9 KB · Visningar: 120
FolkE skrev:
Jävligt snart åker skiten ut från balkongen! Har råkat ut för årets mest irriterande felmeddelande. När jag lyssnar på musik i winamp och det kommer en låt med felaktig sökväg så dyker det upp. För att få bort det och gå vidare till nästa låt får man sitta som en jävla hackspett på musen och klicka ner likadana rutor i ca 20 sek. Nej det är inte irriterande!

Blir överlycklig om någon lyckas hjälpa mig.
Bifogar en bild på meddelandet.

Åååh nu kom det igen, snälla hjälp! :huvet :gnissla
Bara att installera om kanske

Bifogat

• 414746.jpg
    414746.jpg
    8.8 KB · Visningar: 146
R1 Uffe skrev:
Bara att installera om kanske

Mm det går ju. Har dock precis formaterat om och installerat allt, så jäkla jobbigt och göra det igen. Blir eventuellt att skaffa en ny, är så trött på burkjäveln! Men tills dess vore det guld om någon hade en lösning som inte innebär ominstallation eller formatering.

FolkE skrev:
Mm det går ju. Har dock precis formaterat om och installerat allt, så jäkla jobbigt och göra det igen. Blir eventuellt att skaffa en ny, är så trött på burkjäveln! Men tills dess vore det guld om någon hade en lösning som inte innebär ominstallation eller formatering.

Han syftade nog på att du skall installera om windamp. :)

Testa annars Foobar2000, tycker jag är mycket skönare än winamp, går att få att se ut hur man vill nästan.

Rensa spellistan i Winamp från de låtar som inte längre finns där de fanns förut.. finns ngn knapp för att göra det automatiskt tror jag tom..
Se också till att du har den senaste winamp

Bulan skrev:
Rensa spellistan i Winamp från de låtar som inte längre finns där de fanns förut.. finns ngn knapp för att göra det automatiskt tror jag tom..
Se också till att du har den senaste winamp

CTRL+N rensar listan

har du nån extern HDD eller nått som du har/har haft låtar på? verkar ju som om den letar efter en extern enhet edyl. som inte ör inkopplad :va

Nja.. jag menade inte "Rensa spellistan" utan som jag sa BARA "från de låtar som inte längre finns där de fanns förut".

Mao "Remove missing files from playlist Alt + Delete"

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...