Någon som jobbar på posten!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Någon som jobbar på posten!?

Håller på med ett lägenhetsbyte som strular pga att tjejen vi byter med är en j-vla idiot! Gjorde adressändringen lite sent vilket innebär att min post kommer komma till henne i cirkus fyra dagar, men problemet är att jag inte litar på henne för fem öre och jag vill INTE att hon ska få min post.
Frågan är om man kan hämta ut sin post INNAN den delas ut mot tex uppvisande av leg.!?

Last edited:
oscar skrev:
Håller på med ett lägenhetsbyte som strular pga att tjejen vi byter med är en j-vla idiot! Gjorde adressändringen lite sent vilket innebär att min post kommer komma till henne i cirkus fyra dagar, men problemet är att jag inte litar på henne för fem öre och jag vill INTE att hon ska få min post.
Frågan är om man kan hämta ut sin post INNAN den delas ut mot tex uppvisande av leg.!?

Du kan få ut posten om du visar upp leg.

Gå till ditt utdelningskontor (dvs. där brevbärarna arbetar) och hämta din post, tag med papprena från adressändringen och säg att du vill att den skall börja gälla med en gång istället. Då löser det sig säkert. :tummenupp

Man kan även beställa "lagring", dvs de håller posten på Posten så får man hämta den där, men det kanske är samma sak som BangbangKatten menar... :3freak

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back