Någon som jobbar i Vodafone butik här?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Det är så här att jag köpte en ny tele idag. Men nu efter lite mer funderingar så ångrar jag mig, jag har ångerrätt upp till 14dagar men med obruten förpackning men dum som jag är så har jag öppnat förpackningen för att kolla på telen. Jag har ej använt den inte änns startat den. Undrar bara om någon vänlig själ kan skicka mig en ny klisterlapp som sitter på kartongen som man måste ha sönder för att öppna kartongen?

Skicka PM om ni kan hjälpa mig.

Det är denna klister lapp jag pratar om.

Bifogat

• klisterlapp1.jpg
    klisterlapp1.jpg
    100.1 KB · Visningar: 189
  • klisterlapp2.jpg
    klisterlapp2.jpg
    102.5 KB · Visningar: 112
Brukar aldrig vara öppet på köp på mobiltelefoner/abonnemang tyvärr. Så du får nog behålla telefonen.

Evil M skrev:
2057392 Det är en Samsung SGH-Z500V.

Jag har ångerrätt i 14dagar, det står så i papprena + att försäljaren sa det.

Köpte du den av en "express" säljare?
prova packa ner skiten och skicka tillbaks isåfall. dom brukar inte vara så kinkiga.
Skicka den till vdc-adressen på retur-sedeln

Last edited:
Jag köpte en Tre telefon med tillhörande abonnemang av en sån där säljare som klev in på jobbet. Fick telefonen någon vecka senare, slet upp lådan startade i gång telefonen, ringde nåt samtal. Ångrade mig, ringde kundservice och dom sa att det bara var att skicka tillbaka grejorna. Fick betala för samtalet jag ringde, plus nån avgift. Vore konstigt om Vodafone är grinigare.

JonasSE skrev:
2057399 Köpte du den av en "express" säljare?
prova packa ner skiten och skicka tillbaks isåfall. dom brukar inte vara så kinkiga.
Skicka den till vdc-adressen på retur-sedeln
Jepp expresssäljare. Blev ett impulsköp som vanligt, men det abonemanget jag har nu är nog oslagbart i pris för min del därför vill jag häva köpet. Får ringa vodafone och höra helt enkelt.

Hehe, en dålig sak med telen är att det finns plats för minneskort, det är väl inte så dåligt men kortet man får med telefonen är ett Sandisk TransFlash och är dubbelt så stort som kortplattsen i telefonen. Vete f-n hur dom har tänkt att man ska kunna använda minneskortet :va

[edit]Såg nu att det var ett litet minneskort i det stora minneskortet som man fick pilla bort. Verkar dumt i alla fall.

Last edited:
Evil M skrev:
2057594
[edit]Såg nu att det var ett litet minneskort i det stora minneskortet som man fick pilla bort. Verkar dumt i alla fall.

:hihi

oftast är de lättare än va de ser ut å vara :3freak

Jag gjorde oxå ett sånt dumt köp...
Jag lämnade tillbaka telefonen fast kartongen var öppnad....
Det var inga problem...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...