Någon som har tips på ett skinnställ som matchar TL1000r blå vit

Ruaro

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
NU R6-03 mina ex Zx9r-95 TL1000R 99, tl1000r 00 och en sp1a-00
Tjenare. jag har bestämt mig för att köpa en TL1000r . den blå röd vita.

är det någon som har ett hett tips på något grymt snyggt skinnställ som matchar :yoparty . även hjälm och stövlar om så finns.

jag vill ha nya ställ ej begagnade och priset kan vara upp till 15 000 (måste inte kosta så mycket)

jag vill även passa på att tacka för alla inlägg i min förra tråd angående om jag skulle köpa TL en som diskuterades. :tummenupp
jag ska iaf åka kolla på den nästa helg.

Ruaro skrev:
2051379 Tjenare. jag har bestämt mig för att köpa en TL1000r . den blå röd vita.

är det någon som har ett hett tips på något grymt snyggt skinnställ som matchar :yoparty . även hjälm och stövlar om så finns.

jag vill ha nya ställ ej begagnade och priset kan vara upp till 15 000 (måste inte kosta så mycket)

jag vill även passa på att tacka för alla inlägg i min förra tråd angående om jag skulle köpa TL en som diskuterades. :tummenupp

Det blå/vita passar bra http://www.berik.it/racing/s/ls1-3214-bk.html

Finns på http://www.fc-moto.de för 621 euro med frakt!

Ruaro skrev:
2051379 Tjenare. jag har bestämt mig för att köpa en TL1000r . den blå röd vita.

matchning är gej :hihi

The blade skrev:
2051422 matchning är gej :hihi

Ne det e SNYGGT.. hehe

men jag vill nog ha jacka och byxa.. blir så jävla varmt med heltäckande när man inte åker på hojjen.

Ruaro skrev:
2051456 Ne det e SNYGGT.. hehe

men jag vill nog ha jacka och byxa.. blir så jävla varmt med heltäckande när man inte åker på hojjen.

Finns som tvådelat också, kolla på FC-moto.de!

Men på en Sporthoj ska man ha helställ! :fakta

Jag körde med blå/vitt Arlen Ness velocity till min blå/vita gixxer, såg ok ut och var skönt ställ, har ett lika nu men en strl större och annan färg.

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda