Någon som har tips om att styla en ZX6r

Kingslender

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
Ktm Duke 690 2008
Har en Ninja ZX6R- 96 vet inget om styling nån som har nåt bra tips på vad man kan göra för att piffa upp den lite och vart man kan få tag på grejer (internet).

Regards

Bifogat

• zx6r.jpg
    zx6r.jpg
    66.9 KB · Visningar: 168
Kingslender skrev:
Har en Ninja ZX6R- 96 vet inget om styling nån som har nåt bra tips på vad man kan göra för att piffa upp den lite och vart man kan få tag på grejer (internet).

Regards
Tex bikersneed.se (länk finns i annonserna till vänster)

Kingslender skrev:

Regards

Tja :)

köpt hojen nyss eller? såg den på blocket för ett tag sen och var inne på att köpa den.. men blidde annat för min del.

Kingslender skrev:

Regards

Det ser ut som att du har ett MIG-system på den? Låter riktigt gott! :)

Frågan är ju hur mycket du hade tänkt göra, en ny bakdel är ju ganska enkelt, att lägga motivlack på hela hojen är lite mer... :) Sen är det ju det där med pris också :rolleyes:

Fy sakran vilken snygg Streetfighter!

Ja jag har köpt den från blocket nyligen tyckte det var rätt bra pris på den sen har den bara gått 2500mil. Ska lämna in och kolla ventilerna bara för säkerhetsskull. Olja , filter o dyligt fixar jag själv.

Jag hade tänkt mig nån cool bakdel typ R6 liknande eller bara ett vitt baklyse och vita blinkers och nån tankpad har ni nåt bra tips på var man kan hitta dessa? Ska kolla länken morecore gav.

Regards och om det är nån som ska till Gotland i sommar (där jag bor) hojta till så åker vi lite ; )

Den är snygg som den är, tänk på att allt du lägger ner på hojen är inte säkert att du får tillbaks när du eventuellt säljer!

Jag har samma modell, dom rockar :yoparty

hallå!
finns tidigare trådar med lite billiga grejer man kan göra, prova att söka

på min har jag:
satt på miniblinkers
kapat bakskärmen å flyttat upp nrplåten så långt det går
flyttat upp behållaren till bakdämparen under sadeln
å så köpte jag lite skruv på tastynuts.com

det får räcka så länge kommer väl ändå att krascha :lol

har inte några foton ännu men ska fixa det

ska göra det, kan ta ett tag bara, hojen står hos föräldrarna i röstånga... inte så ofta jag är där...
ska du göra nåt själv me din hoj?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...