Någon som har/kan numret till hotell F1 i Älvsjö??

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Vore tacksam om ni kunde dela med er av det isf :tummenupp Jag ska besöka Sthlm till våren, och om jag förstått allt rätt (vilket jag oftast inte gör, hehe :D) så är Hotel F1 i Älvsjö vänligt mot plånkan :)

Tackar på förhand :tummenupp

Gulsnabbtrajja skrev:
Visst är det, men i detta fallet hade nog gula sidorna funkat också...

Jag testade faktiskt gula sidorna också, men där hittade jag inget, så det bevisar kanske bara hur begåvad man är, hehe :D

Äh, bry dig inte om GulLångsamSkitHoj. Han är bara putt för att han inte fått doppa på länge. Jag lovar (Seså Johan, in med dig i pajkastningstråden nu!)

Freppa skrev:
Äh, bry dig inte om GulLångsamSkitHoj. Han är bara putt för att han inte fått doppa på länge. Jag lovar (Seså Johan, in med dig i pajkastningstråden nu!)

:D

Pajkastningstråden? Vad har jag nu missat? :3freak

Stop nu killen, F1 ligger inte i Älvsjö. Vet inte vad hotellet i centrumet heter faktiskt. Hotell F1 ligger längs E4 precis vid Västberga (Hägersten). Jag tror att jag har rört till det för dig :)

UltraMarine skrev:
Kolla in hotell vanadis på sveavägen - oxå lågpris hotell...

De har jag kollat in, men vad jag kunde förstå av infon jag läste så saknar de tydligen dusch och toa (stod inget om någon gemensam dusch/dass :confused: )

Men det jag bryr mej mest om är att jag kan ställa in hojen någonstans :)

Bikerbitch skrev:
Vad skall du göra i Fjollträsk?
Gå på Sporthojsfesten eller?

Älvsjö är ett bra ställe att sova på :yoparty

Jag ska hälsa på lite polare, bl.a Oljekyld och Tom hade jag tänkt :tummenupp (de var ju nere i "maj najborhodds" i somras, så jag tänkte checka in deras najborhodds till våren, hehe :D)

Vet du om det finns möjlighet att ställa in hojen på det dära hotellet?

OLJEKYLD GSXR skrev:
Stop nu killen, F1 ligger inte i Älvsjö. Vet inte vad hotellet i centrumet heter faktiskt. Hotell F1 ligger längs E4 precis vid Västberga (Hägersten). Jag tror att jag har rört till det för dig :)

Hmm, jo nu blev jag lite confused, hehe :D Men jag fick en länk av Farmerlip här i tråden som ledde till ett F1 i Älvsjö, så det finns kanske där också? :)

EDIT: Nu såg jag att det ligger i Hägersten, hehe...vad hette hotellet i Älvsjö?

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...