Någon som har iAUDIOu2?

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
haha jag har lyckats göra något med min mp3-spelare. Men vet inte vad jag gjort :confused:

Och har bläddrat och läst instruktionsboken flera varv om men hittar inte lösningen på problemet jag har.

Så hoppas någon kan hjälpa mig! :tummenupp

Det är nämligen så att jag har lyckats trycka på någon knapp medan spelaren var i fickan = jag såg inte vad jag gjorde. När jag tog upp den tänkte jag inte på det utan backade tillbaka till låten (så den syntes i displayen).

Efter denna händelse så har jag inte kunnat byta låt med pilarna! Kan bara spola (vilket är irriterande). Men på fmradion kan jag byta mellan kanalerna med pilarna.. Så jag måste gjort något med just mp3-inställningen. Frågan är vad?

Tycker jag gått in i alla menyer och kikat och den enda som verkar vara boven i dramat är "play mode" - där jag kan välja mellan Boundary (och 1, A, F, P), Repeat och Shuffle. Har provat de olika varianterna i Boundary men inget hjälper. Och provade shuffle och då hoppade den mellan 5 låtar (tror jag det var) som jag DOCK kunde växla mellan :confused:

HOLD är INTE nertryckt :) Det var det första jag kollade.

Så varför kan jag spola men inte byta låt?? Var går jag in och ändrar?

HJÄLP tack! :banana

The_FacultyGirl skrev:
2350422 haha jag har lyckats göra något med min mp3-spelare. Men vet inte vad jag gjort :confused:

Och har bläddrat och läst instruktionsboken flera varv om men hittar inte lösningen på problemet jag har.

Så hoppas någon kan hjälpa mig! :tummenupp

Det är nämligen så att jag har lyckats trycka på någon knapp medan spelaren var i fickan = jag såg inte vad jag gjorde. När jag tog upp den tänkte jag inte på det utan backade tillbaka till låten (så den syntes i displayen).

Efter denna händelse så har jag inte kunnat byta låt med pilarna! Kan bara spola (vilket är irriterande). Men på fmradion kan jag byta mellan kanalerna med pilarna.. Så jag måste gjort något med just mp3-inställningen. Frågan är vad?

Tycker jag gått in i alla menyer och kikat och den enda som verkar vara boven i dramat är "play mode" - där jag kan välja mellan Boundary (och 1, A, F, P), Repeat och Shuffle. Har provat de olika varianterna i Boundary men inget hjälper. Och provade shuffle och då hoppade den mellan 5 låtar (tror jag det var) som jag DOCK kunde växla mellan :confused:

HOLD är INTE nertryckt :) Det var det första jag kollade.

Så varför kan jag spola men inte byta låt?? Var går jag in och ändrar?

HJÄLP tack! :banana

Gå in i undermenmenyern "skip lenght" den bör finnas under menyn "generall"
ändra "skip lenght" inställningen till: "track"

Det borde hjälpa

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu