Någon som har handlat från Fridsälls Trading?

Clearups

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2007
Hoj
Aprilia SL1000 Falco
Tänkte köpa depåstöd och lite smått och gott från www.fridsalls.com och tänkte därför höra om det är någon som har handlat från dem förut?
Har aldrig hört talas om företaget förr, är det ett seriöst företag?:)
Hemsida osv ser ju seriöst ut men man vet ju aldrig.:gnissla

Jag har handlat där

Jag har köpt Miniblinkers där 2ggr & inga problem alls ,snabb lev.:tummenupp
på fridsalls asså

Last edited:
Fram OCH bak för 700

ja det är sant, handlade på Verktygsboden.se och fick både fram och bak för 700 plus frakt (200) som jag delade med en polare (vi beställde fler grejer), men även om du beställer själv kan du altså räkna med 450 kr st... eller ja du vet...

Annars har du samma stöd på den här sidan för en hundring billigare http://www.bikestyle-racing.se/annonser/paddock.html

Jag ska beställa därifrån nu, och vad jag hört ska de vara seriösa.

Men iofs, har du hittat massa andra grejer som du vill ha från fridsälls så kanske det inte hjälper så mycket! :)

Har kollat där också, men där är frakten en hundring dyrare så det går på ett ut och sen så har jag hittat lite andra grejer på Fridsälls också:)

Jag har köpt Miniblinkers där 2ggr & inga problem alls ,snabb lev.:tummenupp
på fridsalls asså

Okej, det låter ju bra:tummenupp

ja det är sant, handlade på Verktygsboden.se och fick både fram och bak för 700 plus frakt (200) som jag delade med en polare (vi beställde fler grejer), men även om du beställer själv kan du altså räkna med 450 kr st... eller ja du vet...

Okej, tack för tipset, men jag ska ha lite andra grejer samtidigt på Fridsälls så jag beställer nog därifrån:)

fridsälls är väldigt service inriktade! Jag klagade på mina sönderskakade miniblinkers, på 660 :P, skickade tillbaka dem och fick pengarna tillbaka. Skickade mailet kl 10 på kvällen, fick svar efter 10 minuter! De e va jag kallar service!

Måste verkligen rekommendera fridsälls har köpt därifrån ca 5ggr & alltid fått grejerna om de haft dem på lager inom en vecka.
Jag har jämfört med andra företag & även om andra kan va billigare på en produkt så brukar Fridsälls blir billigare ändå på pga den billiga frakten kommer inte ihåg vad det va nu men ca 60-70kr i frakt.

"008 var de kanske på huget, men nu äärr det sämre med det .

Beställde boiner och krokar till depåstödet den 5 mars och nu har det gått en dryg vecka men inga varaor och de svarar inte på mail . :gnissla

Återkommer när jag vet mer.

Mvh Calle

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey