Någon som har ett Xenon kit på hojen?

Agamemnon

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
Svart ZX9R -98
Någon som köpt ett sånt där billigt xenon-kit till hojen? Funkar dom bra? Är medveten om att sånna här tattar-xenon inte blir helt 100 i en vanlig strålkastarinsats och att det kanske bländar lite extra, men blir ljuset bättre?

Har H4 i ninjan och nackdelen är väl att man blir av med helljuset men skulle tro att halvljuset blir bättre än mitt nuvarande helljus.

Agamemnon skrev:
Någon som köpt ett sånt där billigt xenon-kit till hojen? Funkar dom bra? Är medveten om att sånna här tattar-xenon inte blir helt 100 i en vanlig strålkastarinsats och att det kanske bländar lite extra, men blir ljuset bättre?

Har H4 i ninjan och nackdelen är väl att man blir av med helljuset men skulle tro att halvljuset blir bättre än mitt nuvarande helljus.

om du skiter i om du bländar folk kan du ju köra på helljus hela tiden istället, betydligt billigare.
själv hade jag stört mig på att alla man möter kör o blinkar på en.

Agamemnon skrev:
1907636 Någon som köpt ett sånt där billigt xenon-kit till hojen? Funkar dom bra? Är medveten om att sånna här tattar-xenon inte blir helt 100 i en vanlig strålkastarinsats och att det kanske bländar lite extra, men blir ljuset bättre?

Billigt vet jag inte men jag ska köpa till ett kit till min hoj i vart fall... D kostade 1890:- å d e väl värt d för att synas...
kolla in dessa http://www.xenonkungen.se :banana

Agamemnon skrev:
1907636 Någon som köpt ett sånt där billigt xenon-kit till hojen? Funkar dom bra? Är medveten om att sånna här tattar-xenon inte blir helt 100 i en vanlig strålkastarinsats och att det kanske bländar lite extra, men blir ljuset bättre?

Jag har gjort det på bilen, och det är överlägset ljus måste jag säga, otrolig

skillnad. Jag gav 2700:- för en sats 2XH4.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph