Någon som har ett släp att hyra ut?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Någon i Sthlmsområdet som har ett bromsat släp som rymmer 2 hojar att hyra ut? Eller tips om ett ställe som hyr ut billigt.

Spelar ingen roll om det är öppet eller med kåpa?

Behöver från Fredag eftermiddag till Lördag kväll.

Svara gärna även om du har ett släp som inte är ledig i helgen men som du kan tänka dig att hyra ut framöver då detta kommer att bli aktuellt flera gånger under sommaren (bandagar).

går en ny hästtransport bra?

Inga golvöglor i dem va? (glömde iofs skriva i första posten att det behövs öglor) :)

Finns gott om mackar som hyr ut släp.
Ok, Statoil, Preem, Shell mfl..

Problemet med mackarna är att man brukar åka på ett dygn extra när man inte hinner lämna dem innan de stänger på kvällen.

Det handlar alltså om att dra 2 hojar till och från Gelleråsen.

Last edited:
Inga golvöglor i dem va? (glömde iofs skriva i första posten att det behövs öglor) :)

Problemet med mackarna är att man brukar åka på ett dygn extra när man inte hinner lämna dem innan de stänger på kvällen.

Det handlar alltså om att dra 2 hojar till och från Gelleråsen.

hm, bra fråga. finns ju bommar och så..och sen är det fronturlastning..men hey, det va bara ett förslag :)

hm, bra fråga. finns ju bommar och så..och sen är det fronturlastning..men hey, det va bara ett förslag :)

Tackar och bockar för förslaget och det är inte omöjligt att jag återkommer en annan gång! :tummenupp

Den här gången har det dock löst sig, lyckades pruta bort ett dygn på ett annat hyrställe så inför helgen är det ok.

Men om folk har släp eller tips på billiga hyrställen inför framtiden så posta dem gärna i tråden.

Trodde du gillade att toura 25 mil på din R1:a :(

Ja, för mig är det inga problem.
Men jag brukar ju behöva skjutsa hem dig och din kraschade hoj när vi varit iväg.. :(

Last edited:
Jag har ett hojsläp(special för mc) som används flitigt av alla utom av mig själv just nu. Dock sk. obromsat eu-släp med maxlast 300 kg. Kan tänka mig att hyra ut det billigt till ansvarsfulla trevliga hojmänniskor :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra