Någon som har ett sånt här headset hemma i lådorna och vill sälja?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har snart gjort slut på mitt sista MW600-headset från Sony och jag börjar bli orolig :(
Bästa headsetet som någonsin har tillverkats går ej att få tag på längre och den här gången kan det vara godnatt.

Så jag tar en chansning då det har funkat förr; Har någon ett sånt här headset liggandes i gömmorna någonstans?
Det är endast det jag vill ha, troligtvis har jag lagt ut i runda slängar uppåt 10k på massa andra headset men ingen håller måttet som denna. Det går att byta batteri i dem med lite jobb men knapparna börjar bli så slitna på den här sista modulen så det är inte värt att hålla den igång mycket längre.
Den första modellen i vitt funkar också, enda kravet är att det ska vara bra skick och gärna inte sönderladdad.

B003DQ1DCM_MW600_PP_04_lg.jpg

Dom där säljs ju titt som tätt på Tradera för småpengar.

Jag tror att jag har ett fungerande set hemma.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Kika gärna om du hittar det och skicka ett pm!

Dom där säljs ju titt som tätt på Tradera för småpengar.

Åfan, visste knappt att Tradera fanns längre. Är en sån ebay-sucker numera så det var många år sedan jag besökte Tradera. Får kika där också då :tummenupp

Har du testat Sony SBH50?
Verkar gillas av MW600-användare :)
Jag har själv lillebror, SBH20, och jag tycker det är ett grymt headset för pengarna!

Har du testat Sony SBH50?
Verkar gillas av MW600-användare :)
Jag har själv lillebror, SBH20, och jag tycker det är ett grymt headset för pengarna!

Yes :(

Jag har 3st sbh20, 1st sbh50, 1st sbh 54 (den som är bäst hittills efter MW600 men den är för klumpig) och flera andra.
Problemet med alla är att ingen har samma batterikapacitet som 600:an, jag vet inte hur de lyckades få till den så bra då batteriet inte är något konstigt egentligen men apparaten verkar vara väldigt strömsnål.
Samt att den aldrig strular med anslutningen till telefoner och bilar vilket alla de andra gör åtminstone någon gång.
Med MW:n så kan jag hoppa in i bilen med den avslagen och bilen ansluten men slår jag på headsetet så tar det över från bilen. Det klarar ingen av de andra av, verkar vara något med protokollet i just denna.
Flera av de andra tappar dessutom anslutningen när jag hoppar in i bilen och bilen ansluter istället, mycket irriterande :(

Dagens I-landsproblem :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...